Sonys grote singleplayer spellen gepland voor jaarlijkse release vanaf 2025
Nov 08, 2024 4:22 PMSony heeft zijn toewijding aan het uitbrengen van grote singleplayer-games bevestigd, ondanks recente tegenslagen in hun live-serviceaanpakken, waaronder de annulering van The Last of Us multiplayergame en het falen van Concord. Tijdens een investeerdersgesprek maakte Sony's financiële leidinggevende bekend dat ze van plan zijn om vanaf het volgende fiscale jaar jaarlijks grote singleplayer-titels uit te brengen. Een van deze titels is Ghost of Yōtei, de opvolger van het succesvolle Ghost of Tsushima, dat in 2025 uitkomt. Daarnaast ontwikkelt Kojima Productions Death Stranding 2: On the Beach, dat ook exclusief voor de PS5 zal zijn. Sony's portfolio omvat verder werken van ontwikkelaars zoals Insomniac Game's Wolverine, Sony Santa Monica, Guerrilla en Naughty Dog, die ook singleplayer-projecten in de pijplijn hebben. Dit betekent dat gamers de komende jaren veel nieuwe, kwalitatieve ervaringen kunnen verwachten op de PS5.
Welke grote singleplayer-games komen er van Sony in de toekomst?Sony heeft verschillende grote singleplayer-games in de pijplijn, waaronder Ghost of Yōtei, Death Stranding 2 en een game van Insomniac Games genaamd Wolverine. Deze titels kenmerken zich door hun diepgaande verhalen en gameplay-ervaringen, gericht op het bouwen van meeslepende werelden.
Ghost of Tsushima, het origineel dat in 2020 werd uitgebracht, is een zeer succesvolle actie-avonturengame die spelers naar het feodale Japan brengt, waar ze de rol aannemen van samurai Jin Sakai, die vecht tegen de Mongoolse invasie. De game combineert prachtige graphics met een boeiend verhaal, en won verschillende awards, wat de verwachtingen voor de opvolger Ghost of Yōtei alleen maar verhoogt. Daarnaast heeft Death Stranding, dat door Hideo Kojima is gemaakt, alom lof ontvangen voor zijn unieke gameplay en emotionele verhaal, wat de anticipatie voor Death Stranding 2 nog versterkt.
Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans