
Sonys nieuwe patent: spellen passen zich aan je vaardigheden aan
Dec 18, 2023 4:18 PM
NULL

Geschreven door:
Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
455
Fans
145
Fans
45
Fans
Login or register to join the conversation

Sony's adaptive difficulty system feels like a game-changer, literally—offering a dynamic way to keep players in their sweet spot of challenge and fun. If implemented well, we might be looking at the end of the 'one-size-fits-all' difficulty setting, which is a win for gamers of all stripes.
Quicklist
May 18, 2025 3:51 PM
Fall Guys-regisseur David Leitch in gesprek over Gears of War-film - movie
Star Citizen fans boos op CIGs halve excuses voor pay to win items - videogame
Grote Update van Repo: Gezondheid Hervorming, Kristal Wijzigingen, Nieuwe Vijanden - videogame
Control heerst als onbetwiste schoonheid in videogames - videogame
De moraal bij Bungie keldert door crisis met gestolen Marathon-bezittingen - videogame