Speel Gratis: ASSASSINS CREED Mirage Biedt Proefperiode en Kortingen

Apr 17, 2024 2:19 PM

Ubisoft stimuleert de verkoop van Assassin's Creed Mirage door een gratis testversie aan te bieden aan mogelijke kopers. Spelers kunnen tot eind april de eerste twee uur van het spel uitproberen via de Ubisoft, Epic Games, PlayStation en Xbox Stores. Bij een eventuele aankoop wordt de vooruitgang uit de testversie overgenomen en kunnen spelers gebruik maken van een korting van 40% op de standaard en Deluxe-editie in de Ubisoft Store.

Assassin's Creed Mirage is een korter avontuur dat zich situeert tussen Valhalla en Assassin's Creed Red en probeert de essentie van de eerdere delen in de serie te vangen. Hoofdfiguur Basim neemt spelers mee naar het historische Bagdad. Ubisoft heeft onlangs een update uitgebracht voor het spel, die naast een nieuw kostuum en andere verbeteringen ook een New Game Plus-modus toevoegt.

Is Assassin's Creed Mirage gratis te spelen?

Ja, tot 30 april 2024 kunnen spelers de eerste twee uur van Assassin's Creed Mirage gratis spelen via een testversie aangeboden door Ubisoft.

Extra achtergrondinformatie over Assassin's Creed Mirage: Assassin's Creed Mirage is een spannend actie-avontuur spel ontwikkeld door Ubisoft Bordeaux. Het valt in lijn van de populaire Assassin's Creed-reeks, die bekend staat om zijn rijke historische achtergronden en diepgaande verhaallijnen. De serie laat spelers kennismaken met verschillende tijdperken en locaties, altijd met de vrijheid van het verkennen van grote open werelden en het uitvoeren van uiteenlopende missies gericht op stealth en combat.