Spielbergs Notitie Verandert Final Scene van Twisters Sterren

Jul 22, 2024 1:53 PM

Steven Spielberg heeft een verandering in de film "Twisters" veroorzaakt, waardoor het einde niet meer een traditionele romantische afsluiting heeft. Glen Powell en Daisy Edgar-Jones, de hoofdrolspelers, hebben verklaard dat Spielberg de film minder cliché wilde laten aanvoelen. Het resultaat is een einde waar het niet draait om een relatie, maar om hun gedeelde passie voor stormjagen. Een alternatieve versie met een kus bestaat, maar staat nu alleen online en zorgt voor veel oproepen om de "kiss cut" vrij te geven. Ondanks het ontbreken van een dramatische kus, presteerde "Twisters" goed aan de kassa en kreeg het positieve recensies van critici.

Waarom werd de kus in "Twisters" verwijderd?n

De kus werd verwijderd om de film origineler te maken en clichématige rom-com-conventies te vermijden. Steven Spielberg vond dat het beter paste bij het verhaal dat de karakters worden verenigd door hun passie voor stormjagen in plaats van een romantische afsluiting.

"Twisters" is een opvolger van de film "Twister" uit 1996. Deze film volgt stormjagers in hun zoektocht om de meest vernietigende tornado's te bestuderen. De originele "Twister", geregisseerd door Jan de Bont, was een baanbrekende rampenfilm die bekend stond om zijn revolutionaire gebruik van CGI om tornado's te simuleren. De nostalgie en het erfgoed van de originele film hebben grote verwachtingen gewekt voor "Twisters".