stalker trilogie komt deze maand naar nintendo switch

Oct 10, 2024 8:57 AM

De Stalker-trilogie komt eind oktober naar de Nintendo Switch, waardoor fans de kans krijgen om de klassiekers Shadow of Chernobyl, Clear Sky en Call of Pripyat opnieuw te beleven. De bundel, die vanaf 31 oktober beschikbaar is, wordt ontwikkeld door Mataboo en biedt verbeterde graphics en een aangepast besturingssysteem met gyro-controls. Spelers kunnen de hele bundel voor 40 euro kopen of de games afzonderlijk voor 20 euro per stuk. Bovendien staat de langverwachte sequel, Stalker 2: Heart of Chornobyl, gepland voor release op 20 november op pc en Xbox Series X/S. Deze heruitgaven bieden gamers de mogelijkheid om de iconische horror- en actie-elementen van deze franchise opnieuw te ervaren.

Wanneer komt de Stalker-trilogie uit op Nintendo Switch?

De Stalker-trilogie komt op 31 oktober uit op Nintendo Switch, met een bundel die de games Shadow of Chernobyl, Clear Sky en Call of Pripyat bevat.

De Stalker-serie, ontwikkeld door GSC Game World, is beroemd om zijn unieke mix van horror en open wereld gameplay, die zich afspeelt in het vervuilde Chernobyl-gebied. Deze trilogie heeft een cultstatus verworven vanwege zijn diepgaande verhaallijnen en meeslepende sfeer, die gamers in staat stelt om een post-apocalyptische wereld te verkennen vol mysterie en gevaar. De introductie van de trilogie op Switch is een geweldige kans voor nieuwe spelers om deze klassieke titels te ontdekken, evenals voor oudere fans om ze opnieuw te spelen met de nieuwe functies zoals gyro-controls.