Star Wars Skeleton Crew brengt vreemde persoon terug uit Ewok film

Oct 22, 2024 1:08 PM

In de aankomende Disney+ serie Star Wars: Skeleton Crew keert een bijzonder karakter uit de film Ewoks: The Battle for Endor uit 1985 terug. Jude Law speelt een hoofdrol in deze serie, waarin de bizarre Teek ook weer ten tonele verschijnt. David Lowery, een van de regisseurs, gaf aan dat hij onder de indruk was van het gebruik van traditionele handpoppen in de opnames, die plaatsvonden op de geavanceerde LED-set van Lucasfilm. De Teek wordt gepresenteerd als een authentieke handpop, wat zorgt voor een interessante combinatie van oude en moderne technologie. De serie, die op 3 december 2024 debuteert, zal fans naar het hart van het Star Wars-universum terugbrengen, inclusief het horen van het Teek-personage dat sinds 1985 niet meer in canon is verschenen.

Wat kunnen fans verwachten van Star Wars: Skeleton Crew?

Fans kunnen een avontuurlijke show verwachten die doet denken aan de Goonies, met Jude Law die een groep kinderen helpt op hun reis door het Star Wars-universum. De serie wordt gepromoot als een spannende toevoeging aan de franchise, met oude elementen die op een nieuwe manier worden teruggebracht.

Star Wars: Skeleton Crew is een nieuwe toevoeging aan de uitgebreide Star Wars-franchise van Disney en volgt het verhaal van een groep kinderen die verloren raakt in een ver sterrenstelsel. De serie bouwt voort op de rijke mythologie van het Star Wars-universum, en het is bijzonder om te zien hoe karakter zoals de Teek, die eerder uit de canon was gehaald, weer in het verhaal wordt geïntegreerd. Fans van de Ewoks en het bredere Star Wars-universum kunnen zich verheugen op een mix van nostalgie en nieuwe avonturen in deze serie.