Star Wars Skeleton Crew: Disney Plus datum & Nick Frosts droid onthuld

Jul 31, 2024 4:19 PM

Star Wars: Skeleton Crew, de nieuwe Disney+ serie, heeft een premièredatum van 3 december 2024. Deze kinderserie, die zich afspeelt in het Star Wars-universum, volgt vier kinderen die een mysterieuze ontdekking doen op hun ogenschijnlijk veilige thuisplaneet. Ze raken verdwaald in een vreemde en gevaarlijke melkweg en moeten een weg terug vinden, terwijl ze onderweg zowel onverwachte bondgenoten als vijanden ontmoeten. Jude Law speelt de rol van Jod Na Nawood, een charmante en snelle denker. Andere castleden zijn Ravi Cabot-Conyers, Kyriana Kratter, Robert Timothy Smith en Ryan Kiera Armstrong. Nick Frost zal de stem inspreken voor een nieuwe droid genaamd SM 33. Regisseur Jon Watts belooft dat de serie, ondanks een kindvriendelijke insteek, echte spanning en avontuur biedt, compleet met klassieke Star Wars-technologie en vele easter eggs die zowel nieuwe kijkers als doorgewinterde fans zullen aanspreken.

Wat kunnen we verwachten van de rol van Jude Law in Star Wars: Skeleton Crew?

Jude Law speelt Jod Na Nawood, een personage dat zijn charme en snelle bliksemdenkerij gebruikt om zich uit diverse situaties te redden. Hij helpt de vier kinderen die centraal staan in de serie en zijn rol voegt een extra laag van intrige en spanning toe aan de verhaallijn.

Star Wars: Skeleton Crew is een interessante toevoeging aan het uitgebreide Star Wars-universum. Gecreëerd door Jon Watts en Christopher Ford, lijkt de serie zowel een nostalgisch avontuur voor volwassen fans als een spannende introductie voor jongere kijkers. De focus op jeugdige protagonisten en hun avonturen biedt een frisse blik op het bekende melkwegstelsel, terwijl bekende elementen en easter eggs aanwezig blijven voor de die-hard fans.