STELLAR BLADE-DEMO KOMT DEZE VRIJDAG UIT OP DE PS5 (ECHT WAAR)

Mar 25, 2024 1:01 PM

PlayStation 5-spelers kunnen zich opmaken voor de demo van de exclusieve game Stellar Blade, die aanstaande vrijdag beschikbaar wordt. De demo van deze veelbelovende actie-RPG laat spelers het begin van de game tot aan het eerste baasgevecht ervaren en de opgeslagen data kan worden overgedragen naar de volledige game bij release op 26 april. Ontwikkelaar Shift Up Corp heeft ook meertalige ondersteuning bevestigd, inclusief Nederlandse ondertitels. Spannend nieuws voor fans die eerder deze maand al kortstondig de demo zagen verschijnen op de PlayStation Store voordat het snel weer werd verwijderd.

Van welk tijdstip is de Stellar Blade demo beschikbaar op de PS5?

De demo van Stellar Blade is beschikbaar vanaf vrijdag 29 maart om 7 uur 's ochtends PDT, wat overeenkomt met 16:00 uur Nederlandse tijd.

Stellar Blade, voorheen bekend als 'Project Eve', is een actievolle titel die zich afspeelt in een post-apocalyptische wereld en draait om het personage Eve. Deze game combineert kinetische gevechtsmechanica en een intrigerend verhaal om spelers mee te nemen op een avontuur op de verwoeste Aarde. Met zijn visueel verbluffende stijl en de belofte van meeslepende gameplay, is dit een exclusieve titel voor de PS5 die veel gamers in de gaten zullen houden tot de lancering eind april.