STELLAR BLADE: Populaire functie direct bij de lancering

Apr 26, 2024 10:08 AM

Het langverwachte actie-avonturenspel Stellar Blade, ontwikkeld door SHIFT UP en uitgegeven door Sony Interactive Entertainment, is vandaag gelanceerd en introduceert een populair feature vanaf de start. Direct bij release is de New Game Plus-modus beschikbaar, waarin spelers een nieuw spel kunnen beginnen met behouden upgrades. Het biedt nieuwe outfits, accessoires en exclusieve vaardigheden die niet in het basispiel aanwezig zijn. Spelers kunnen ook uitkijken naar verbeteringen voor Eves uitrusting en meer uitdagingen door verhoogde moeilijkheidsgraad en veranderende vijandposities.

Wat houdt de New Game Plus-modus in Stellar Blade precies in?

In de New Game Plus-modus van Stellar Blade behouden spelers hun behaalde upgrades en ontgrendelen nieuwe outfits, accessoires en vaardigheden voor de personages. Er zijn ook verbeteringen voor wapens en uitrusting, en de moeilijkheidsgraad neemt toe door sterkere tegenstanders en andere vijandpositionering.

Stellar Blade is een action-adventure game die zich afspeelt in een post-apocalyptische setting. De game staat bekend om zijn verfijnde vechtsysteem en indrukwekkende wereldopbouw. Met de toevoeging van de New Game Plus-modus biedt Stellar Blade spelers nog meer diepgang en herhalingswaarde. De ontwikkelaar SHIFT UP is een relatief nieuwe studio die met dit spel laat zien wat ze in huis hebben. Sony Interactive Entertainment, als uitgever, voegt weer een titel toe aan hun al sterke assortiment exclusieve games voor de PlayStation.