Stranger Things-makers produceren huiveringwekkende bruiloftshorrorserie

Jul 17, 2024 9:10 AM

Stranger Things nadert zijn einde; Netflix heeft de Duffer Brothers al een nieuwe horrorserie laten produceren. Terwijl het vijfde en laatste seizoen van Stranger Things wordt gefilmd, heeft Netflix groen licht gegeven voor "Something Very Bad Is Going To Happen", een nieuwe serie geschreven door Hayley Z. Boston. Deze show draait om een bruiloft die helemaal misgaat, en Boston is al bekend om haar werk aan Brand New Cherry Flavor en Guillermo del Toro's Cabinet of Curiosities. Deze atmosferische horror serie volgt een bruid en bruidegom in de week voorafgaand aan hun ongelukkige huwelijk. De Duffer Brothers prijzen Boston’s unieke en verontrustende schrijfstijl en zijn enthousiast om haar debuut als showrunner te produceren. Helaas zijn er nog geen releasedata beschikbaar, zowel voor deze nieuwe serie als voor het laatste seizoen van Stranger Things, dat in 2025 wordt verwacht.

Wanneer komt het laatste seizoen van Stranger Things uit?n

Het laatste seizoen van Stranger Things wordt verwacht ergens in 2025 uit te komen.

Stranger Things heeft sinds zijn debuut in 2016 een grote impact gehad op de streamingwereld en heeft Netflix geholpen een dominante positie te verkrijgen in de entertainmentindustrie. De serie, gecreëerd door de Duffer Brothers, heeft vele prijzen gewonnen en een grote schare fans opgebouwd door zijn unieke mix van horror, sci-fi en nostalgische verwijzingen naar de jaren '80. Het succes van Stranger Things heeft de weg gebaand voor andere populaire Netflix-series en heeft het platform nog steviger op de kaart gezet.