Suicide Squad: Kill the Justice League Roadmap Eindigt Binnenkort Wat Nu

Jun 10, 2024 9:30 AM

Suicide Squad: Kill the Justice League zal zijn huidige roadmap voltooien, zo bevestigde uitgever Warner Bros. aan IGN. Na de teleurstellende ontvangst en een verlies van $200 miljoen, waren er twijfels over verdere ondersteuning voor de game. Volgens Bloomberg werkte Rocksteady aan een director’s cut van Hogwarts Legacy terwijl ze zich voorbereiden op een mogelijke terugkeer naar singleplayer-games. Ondanks de kritiek en lage spelersaantallen, blijft Rocksteady de beloofde content leveren. De roadmap van het eerste jaar omvat vier seizoenen met nieuwe speelbare karakters, omgevingen en wapens. Vooral Season 2, met Mrs. Freeze, staat op de planning. Warner Bros. liet in het midden wat er daarna gebeurt.

Wat kunnen spelers verwachten van de toekomstige inhoud van Suicide Squad: Kill the Justice League?

Spelers kunnen nog drie extra seizoenen verwachten met nieuwe speelbare karakters zoals Mrs. Freeze en vermoedelijk Lawless en Deathstroke. Er zullen nieuwe speelbare omgevingen, wapens en thematische uitrustingen worden toegevoegd, evenals activiteiten en updates voor het midden van de seizoenen.

Suicide Squad: Kill the Justice League, ontwikkeld door Rocksteady Studios, speelt zich af in het Arkhamverse, hetzelfde universum als de populaire Batman: Arkham games. Ondanks de connectie met de geliefde Arkham-serie, waarin 2011's Batman: Arkham City vaak wordt geprezen als een van de beste superhelden-games ooit, kon deze spin-off de verwachtingen niet waarmaken. De game introduceert een live-serviceformaat en toont Batman als een schurk, wat voor veel fans een teleurstelling was. Rocksteady staat nu op een kruispunt, waar hun volgende project mogelijk terugkeert naar singleplayer-ervaringen die hun eerdere succes bepaalden.