Tekken 8 Director Haradas Waffle House Obsessie Onthuld

Jun 03, 2024 8:14 PM

Tekken 8-regisseur Katsuhiro Harada blijft zich verwonderen over de populariteit van Waffle House onder de fans. Ondanks de overvloed aan informatie die hij heeft ontvangen via memes, video's en reacties, blijft hij verbaasd over de 'cultuur' van deze Amerikaanse keten. Vooral het feit dat er vaak gevechten plaatsvinden tussen klanten en bedienend personeel in Waffle House, blijft een mysterie. Harada vraagt zich af waarom deze incidenten zo vaak gebeuren, vooral omdat hij dit soort situaties niet kent uit Japan. Volgens hem ligt de reden niet alleen in het feit dat Waffle House 24 uur per dag open is en dat er veel dronken mensen komen. Hij concludeert dat hij meer wil leren over de Amerikaanse samenleving. Voor meer nieuws over Tekken 8, bekijk de Tekken 8 recensie en de nieuwe gameplay trailer van Lidia Sobiesk, het tweede DLC-personage dat later deze zomer verschijnt.

Waarom blijven er zoveel gevechten plaatsvinden in Waffle House?

De gevechten in Waffle House zijn vaak het gevolg van een mix van factoren, waaronder de 24-uurs openstelling, het serveren van eten tijdens late uren aan een dronken klantenkring, en een mogelijk spanningsvolle sfeer tussen personeel en klanten.

Tekken 8 is de nieuwste toevoeging aan de beroemde vechtspelserie die bekend staat om zijn dynamische gameplay en diverse personages. Katsuhiro Harada, de regisseur van de serie, heeft veel bijgedragen aan de populariteit van de game door voortdurend te luisteren naar de fanbasis en in te spelen op hun wensen. Het opnemen van een Waffle House-stage zou een unieke manier zijn om een cultureel fenomeen in de game te integreren.