The Boys acteur hint naar baanbrekend franchise einde

Jul 09, 2024 11:50 AM

Goed nieuws voor fans van The Boys! De populaire tv-serie eindigt na het vijfde seizoen, maar er is een interessant gerucht dat de serie zou kunnen eindigen met een spraakmakende The Boys film. Laz Alonso, de acteur die Mother's Milk speelt, heeft tevergeefs geprobeerd om showrunner Eric Kripke te overtuigen van dit idee. Hoewel Kripke tot nu toe weerstand biedt, blijven fans hopen op een epische afsluiting van de serie in de vorm van een film. Volgens Alonso zou de laatste aflevering van seizoen 5 kunnen eindigen met een cliffhanger, gevolgd door de onthulling dat een film al in de maak is sinds het begin van de serie. Het zou fascinerend zijn om een The Boys film te zien, waarbij het plot zou kunnen draaien om een grootschalige superheldenstrijd of een meer ingetogen einde, afhankelijk van de richting die Kripke kiest.

Komt er een The Boys film na seizoen 5?n

Hoewel er enthousiaste discussies zijn en Laz Alonso het idee heeft gepitcht, is er nog geen bevestiging dat er een The Boys film zal komen na seizoen 5. Alles hangt af van de beslissingen van showrunner Eric Kripke en Prime Video.

The Boys is een serie die begon in 2019 en direct een groot succes was door zijn gitzwarte humor en satirische take op superheldenfilms en -series. Gebaseerd op de gelijknamige strip van Garth Ennis en Darick Robertson, volgt de show een groep vigilantes die proberen een team van supervillains, geleid door Homelander, neer te halen. De show heeft al twee spin-offs geïnspireerd: The Boys Presents: Diabolical en Gen V, waarvan laatstgenoemde is vernieuwd voor een tweede seizoen.