Todd Howard Overweegt Vertraging van Starfields Buggies voor de Ruimte
Nov 15, 2024 1:06 AMStarfield's nieuwste uitbreiding, Shattered Space, heeft gemengde reacties gekregen van fans, met een overwegend negatieve beoordeling op Steam. De kritiek richt zich voornamelijk op het verhaal van de quest, maar ook op het gebrek aan inhoud in de ruimte. Todd Howard van Bethesda overweegt of ze de release van nieuwe functies, zoals de buggies, hadden moeten uitstellen tot na de uitbreiding. Phil Spencer van Xbox benadrukt dat het belangrijk is om een balans te vinden tussen ontwikkelingsinspanningen en de impact van uitbreidingen. De uitbreiding biedt weinig voor ruimtevaarders, wat tot teleurstelling heeft geleid, omdat er nauwelijks nieuwe ruimtecontent is toegevoegd.
Waarom heeft Shattered Space zulke negatieve reacties ontvangen van spelers?Shattered Space is bekritiseerd vanwege het gebrek aan nieuwe ruimte-inhoud en een zwak verhaal, wat heeft geleid tot een Mostly Negative rating op Steam. Fans verwachtten meer features voor ruimteverkenners, maar dat bleef uit.
Starfield, ontwikkeld door Bethesda Game Studios, is een open-wereld RPG die zich afspeelt in de ruimte. Het spel laat spelers verkennen, reddingsmissies uitvoeren en de ruimte koloniseren. De focus op ruimteverkenning en RPG-elementen maakt het uniek, maar de recente uitbreiding lijkt de verwachtingen niet waar te maken voor veel trouwe fans van het genre.
Casey Loh
Casey Loh is een technisch onderlegde schrijver die gespecialiseerd is in de kruising van gaming en technologie. Met een achtergrond in informatica brengt Casey een technische blik op haar recensies, waarbij ze de ins en outs van game engines, grafische technieken en AI-innovatie uiteenzet.
Volg ons
Fans
Fans
Fans
It's always a tough balancing act for developers when player expectations are high, especially with a title like *Starfield*, which promised vast space exploration. It's interesting to see Todd Howard and Phil Spencer grappling with the backlash over Shattered Space—you can't please everyone, but adapting to feedback is key for future expansions.
It’s always a tightrope walk when balancing player expectations with new content, and it sounds like Shattered Space missed the mark for a lot of fans. Here's hoping Bethesda takes these lessons to heart for future expansions; space travel is kind of the whole point, right
It's interesting to see how even the biggest titles can stumble when player expectations clash with development decisions. The criticism around “Shattered Space” really underscores the importance of aligning expansion content with what fans anticipate, especially in a space exploration game.