Todd Phillips Bevestigt Dat Chris Hemsworths Hulk Hogan Biopic Geannuleerd Is

Aug 22, 2024 12:21 PM

Helaas is de langverwachte biopic over Hulk Hogan, geregisseerd door Todd Phillips en met Chris Hemsworth in de hoofdrol, officieel gecanceld. Phillips bevestigde dit trieste nieuws in een interview met Variety. Hemsworth was sinds 2019 aan boord van het project, dat Hogan's opkomst tot roem in de jaren '80 wilde verkennen, zonder in te gaan op de recente schandalen rond de worstelaar. Ondanks de voorbereidingen en Hemsworth's toewijding aan de fysieke transformatie voor de rol, werd het project gehinderd door een zakelijke complicatie met Netflix, waardoor Hogan besloot om verder te gaan met andere mogelijkheden. Een andere film over Hogan, getiteld Killing Gawker, is inmiddels in ontwikkeling bij Ben Affleck en Matt Damon.

Waarom is de Hulk Hogan biopic gecanceld?

De Hulk Hogan biopic is gecanceld vanwege een zakelijke glitch met Netflix, wat leidde tot de beslissing van Hogan om verder te gaan met andere projecten. Todd Phillips gaf aan dat hij de oorspronkelijke plannen niet tot uitvoering kon brengen.

De biopic zou de onondoken kant van professioneel worstelen belichten en het verhaal van Hogan's ascensie naar supersterrendom vertellen, wat de film uniek maakte in een genre dat vaak focust op de schandalen in plaats van de successen van de sport. Dit project zou de eerste keer zijn dat een film een diepgaand inzicht zou geven in de wereld van professioneel worstelen door de ogen van een legende als Hogan. Het andere project, Killing Gawker, richt zich op Hogan's juridische strijd tegen Gawker Media en belooft een andere kijk op de controversiële figuur. Dit toont aan dat er nog steeds interesse is in het vertellen van verhalen over Hogan, ondanks de tegenslagen van deze specifieke film.