Tom Hardy zegt dat Mad Max: The Wasteland dood is

Jun 18, 2024 5:29 PM

Tom Hardy, de acteur van Mad Max: Fury Road, heeft onthuld dat Mad Max: The Wasteland waarschijnlijk niet doorgaat. Dit nieuws komt als een teleurstelling voor fans die hoopten op een vervolg na Furiosa. Mad Max: Fury Road kwam uit in 2015 en volgde Max en Imperator Furiosa in hun strijd tegen de tiran Immortan Joe. De prequel Furiosa, uitgebracht in mei, vertelt het oorsprongsverhaal van Furiosa en heeft tot nu toe 160 miljoen dollar opgebracht wereldwijd, ondanks een teleurstellende opening in de VS. De film kreeg positieve recensies, waaronder een 90% score op Rotten Tomatoes en een 10/10 van IGN. Echter, vanwege teleurstellende opbrengsten lijkt een tweede prequelfilm onwaarschijnlijk.

Waarom gaat Mad Max: The Wasteland waarschijnlijk niet door?n

Tom Hardy heeft aangegeven dat er op dit moment geen plannen zijn om Mad Max: The Wasteland te maken, ondanks eerdere geruchten. De prequel Furiosa had een tegenvallende openingsweekend en dit kan bijgedragen hebben aan de beslissing om niet verder te gaan met een tweede prequel.

Mad Max: Fury Road, geregisseerd door George Miller, wordt beschouwd als een van de beste actieavontuurfilms van de afgelopen jaren. De film presenteerde een visueel verbluffende post-apocalyptische wereld, volgepakt met adembenemende achtervolgingsscènes. Miller's unieke stijl en de intense acteerprestaties, met name van Tom Hardy als Max en Charlize Theron als Furiosa, hebben de film tot een klassieker in het genre gemaakt.