UBISOFT KOMT MET GROOT NIEUWS: SKULL & BONES QUADRUPLE-A GAME
Feb 10, 2024 3:50 PMUbisoft's 'Skull and Bones' is door CEO Yves Guillemot bestempeld als een 'quadruple-A game', ondanks kritiek op de hoge prijs van 80 euro. Het spel, dat tevens een battle pass en in-game store heeft, is volgens Guillemot een kwalitatieve live-service game die de verwachtingen zal overtreffen. De prijs blijft een discussiepunt onder zowel publiek als investeerders, mede door de vele uitstellingen van de release. De open bèta van 'Skull and Bones' is momenteel beschikbaar en de officiële release staat gepland voor 16 februari, beschikbaar op pc, PS5 en Xbox Series X/S.
Waarom heeft 'Skull and Bones' zoveel vertraging opgelopen?'Skull and Bones' heeft meerdere vertragingen ondervonden door ontwikkelingsuitdagingen. Ubisoft heeft tijd nodig gehad om het spel verder te verfijnen en te voldoen aan de hoge verwachtingen die gesteld worden aan een 'quadruple-A' titel. Dit proces is kritiek om een volwaardige en kwalitatieve ervaring te kunnen bieden aan spelers bij de release.
Extra achtergrondinformatie: 'Skull and Bones' is een actie-avontuur spel ontwikkeld door Ubisoft Singapore. Het is geïnspireerd door de zeevaart en piraterij en biedt een multiplayer open-wereld ervaring waarin spelers hun eigen piratenschepen kunnen aanpassen en te water kunnen laten om de Indische Oceaan te verkennen. Het spel draait om navigatie, vechten, en een economie die beïnvloed wordt door spelers en hun smokkelhandel.
Alex Riverton
Alex Riverton is een doorgewinterde journalist met meer dan tien jaar ervaring in de gamingindustrie. Bekend om zijn diepgaande analyses en hands-on previews, heeft Alex een reputatie opgebouwd voor diepgaand commentaar op spelmechanismen en storytelling in videogames.
Volg ons
Fans
Fans
Fans