Uitgebreide gameplay van Dragons Dogma 2 onthult Magick Archer in actie

Mar 06, 2024 9:47 AM

'Dragon's Dogma 2' Gameplay onthuld met Magick Archer

Een spannende ontwikkeling voor fans van de 'Dragon's Dogma' serie, een uitgebreide gameplay-video van 'Dragon's Dogma 2' is onthuld. Centraal in deze beelden staat de Magick Archer, een van de verschillende speelbare klassen in het spel die een combinatie biedt van boogschuttervaardigheden en magie. Met de release gepland op 22 maart, zullen spelers op PlayStation 5, Xbox Series X|S en PC aan de slag kunnen met deze langverwachte titel.

De originele 'Dragon's Dogma' verscheen voor het eerst in 2012 en heeft sindsdien een loyale aanhang opgebouwd, wat resulteerde in meerdere heruitgaven. Daarnaast heeft de franchise ook een eigen animatieserie op Netflix gekregen. 'Dragon's Dogma 2' lijkt klaar te zijn om dit succes verder te zetten met een ervaren regisseur aan het roer en een singleplayerervaring verrijkt met 'pawns' – computerbestuurde metgezellen die het gevoel van co-op gameplay simuleren.

Wanneer komt 'Dragon's Dogma 2' uit en op welke platforms zal het speelbaar zijn?

'Dragon's Dogma 2' zal beschikbaar zijn op 22 maart voor PlayStation 5, Xbox Series X|S en PC via Steam.

Aanvullende informatie over 'Dragon's Dogma'

'Dragon's Dogma' is een actie-avontuur RPG ontwikkeld door Capcom, die bekendstaat om het combineren van indrukwekkende gevechten met een diepgaand pawnsysteem. Spelers kunnen deze pawns, AI-gestuurde bondgenoten, rekruteren en aanpassen om gevechten en verkennende tochten in de game te ondersteunen. Het originele spel, geregisseerd door Hideaki Itsuno, kreeg lof voor zijn innovatieve gameplay en open wereld. Itsuno, bekend om zijn werk aan de 'Devil May Cry' serie, keert terug als regisseur voor het vervolg, wat hoge verwachtingen schept voor 'Dragon's Dogma 2'.