Uitgelekte mogelijke titel voor Indiana Jones spel onthuld

Jan 11, 2024 1:53 PM

Volgens een speurtocht door een fan, lijkt het erop dat 'The Great Circle' mogelijk de titel is van de langverwachte Indiana Jones-game. Na diepgaand onderzoek naar domeinregistraties zou de fan, bekend onder de gebruikersnaam Kurakasis, ontdekt hebben dat Lucasfilm verschillende domeinen heeft vastgelegd die wijzen op deze titel, waaronder 'indianajonesandthegreatcirclegame.com'. Daarnaast zou 'The Great Circle' al twee jaar geleden als handelsmerk in Europa geregistreerd zijn. Hoewel de officiële titel nog niet bevestigd is, wordt verwacht dat deze onthuld zal worden tijdens Microsofts Developer Direct. Hier zullen de eerste beelden en informatie van de game, waaronder het verhaal en de setting, gedeeld worden. De game zal verschijnen voor Xbox Series X en S en pc, en mogelijk nog dit jaar gelanceerd worden.

Wanneer kan ik de eerste beelden van de Indiana Jones-game verwachten?

Tijdens de Developer Direct van Microsoft, die naar verwachting aanstaande donderdag plaatsvindt, zullen voor het eerst beelden en informatie over de Indiana Jones-game getoond worden.

De Indiana Jones-game, aangekondigd in 2021, is een samenwerking tussen Lucasfilm Games en Bethesda's MachineGames. MachineGames is bekend van de recente Wolfenstein-serie, en de samenwerking belooft een spannende game in de geest van de geliefde filmreeks. Fans over de hele wereld zijn benieuwd hoe deze populaire franchise zal overgaan in interactieve entertainment. Met de grote aanhang van de Indiana Jones-films en een groeiende interesse in verhalende avonturengames, staat de game al sterk in de spotlight, nog voordat er officiële beelden zijn vrijgegeven.