Until Dawn Komt in Oktober 2024 naar PS5 en PC

Aug 14, 2024 12:50 PM

Het horror spel Until Dawn, oorspronkelijk uitgebracht voor PlayStation 4, krijgt een remaster voor PlayStation 5 en PC op 4 oktober 2024. Deze vernieuwde versie is gebouwd met Unreal Engine 5, wat resulteert in verbeterde personages, omgevingen en visuele effecten. Het ontwikkelteam, Ballistic Moon, belooft een meeslepende ervaring die aansluit bij moderne horrorkonventies door het gebruik van raytracing en verbeterde materialen. Daarnaast heeft de proloog wijzigingen ondergaan om emoties sterker over te brengen en de band tussen de hoofdpersonen te verkennen. Spelers kunnen ook nieuwe camerastijlen en inclusieve gameplay-instellingen verwachten.

nWat zijn de nieuwe features in de remaster van Until Dawn?

De remaster van Until Dawn bevat verbeterde graphics, een herziene proloog voor betere narratieve pacing, verschillende camerastijlen, en nieuwe toegankelijkheidsinstellingen. Bovendien is de gameplay geoptimaliseerd en zijn er alternatieve uitdagingen toegevoegd.

Until Dawn is een interactief horrorgame waarin spelers de keuzes maken voor een groep tieners die zich in een spookachtig vakantiehuis bevinden. De game combineert elementen van horrorfilms met keuzes die invloed hebben op het verhaal en de levensduur van de personages. Oorspronkelijk gelanceerd in 2015, is het spel populair geworden vanwege zijn spannende vertelstijl en de mogelijkheid om meerdere eindes te ervaren gebaseerd op de beslissingen van de speler.