Quantcast
Uzumaki Producent: We Waren Bedrogen over Animatiekwaliteit
Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtReview overzicht

Uzumaki Producent: We Waren Bedrogen over Animatiekwaliteit

Oct 08, 2024 8:21 PM

Na de release van de tweede aflevering van Uzumaki hebben fans hun frustratie geuit over de daling van de anim kwaliteit in vergelijking met de eerste aflevering. Een uitvoerend producent, Jason Demarco, verklaarde op sociale media dat het team letterlijk in een lastige situatie zat en moest kiezen tussen verschillende opties om de serie te voltooien. Het team besloot om door te gaan en de afleveringen uit te brengen, ondanks de problemen die ze ondervonden. Demarco erkende dat het begrijpelijk was dat fans teleurgesteld waren, vooral na jaren van wachten op de animatie-adaptatie van Junji Ito's veelgeprezen werk.

Waarom is de animatiekwaliteit in Uzumaki afgenomen?

De afname in animatiekwaliteit bij Uzumaki werd verklaard door productieproblemen die het team dwongen om keuzes te maken die niet ideaal waren, maar ze besloten om de serie wel uit te brengen ter ere van het harde werk van het team.

Uzumaki is een anime-adaptatie van het populaire horror-manga van Junji Ito, dat bekendstaat om zijn onheilspellende verhalen en unieke visuele stijl. Nadat de eerste aflevering positief werd ontvangen, was de teleurstelling onder fans groot toen de volgende aflevering in kwaliteit achterbleef. Fans hebben hun zorgen geuit via sociale media, waarbij ze vergelijkingen maakten tussen de verschillende afleveringen om de dramatische veranderingen in animatiekwaliteit te illustreren. Deze situatie heeft geleid tot een bredere discussie over de uitdagingen van de animatieproductie in de moderne industrie.



Casey Loh avatar
Geschreven door:

Casey Loh

Casey Loh is een technisch onderlegde schrijver die gespecialiseerd is in de kruising van gaming en technologie. Met een achtergrond in informatica brengt Casey een technische blik op haar recensies, waarbij ze de ins en outs van game engines, grafische technieken en AI-innovatie uiteenzet.

Lees meer artikelen van: Casey Loh

Volg ons


Login or register to join the conversation
Bekijk meer artikelen