Quantcast
Verwacht geen FPS-modus in Once Human ondanks hints
Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtReview overzicht

Verwacht geen FPS-modus in Once Human ondanks hints

Jul 28, 2024 3:35 PM

Als je een fan bent van Once Human en hoopt op een FPS-modus, zul je teleurgesteld zijn. Ontwikkelaar Starry Studio heeft aangegeven dat er geen plannen zijn voor een first-person perspectief in de game. Starry Studio heeft laten weten dat de toevoeging van een FPS-modus conflicten kan veroorzaken met het huidige game-ontwerp. Terwijl ze openstaan voor het toevoegen van eerste-persoonselementen in toekomstige scenario's en spelmodi, is er momenteel nog niks definitief.

In positiever nieuws heeft Starry Studio bevestigd dat de vertraging van 0,3 seconden voordat je personage begint te bewegen, wordt verwijderd. Bovendien wordt het klauteren aangepast, zodat je personage pas begint te klauteren na het bereiken van een bepaalde hoogte. Voor spelers die last hebben van cursorvertraging, heeft de ontwikkelaar aangegeven dat dit probleem al is opgelost en verzoekt ze om dit te rapporteren als het nog steeds voorkomt. Tot slot komt de controllerondersteuning eraan, die deze augustus beschikbaar zal zijn.

Komt er een FPS-modus voor Once Human?

Volgens ontwikkelaar Starry Studio zijn er momenteel geen plannen om een first-person perspectief aan Once Human toe te voegen, hoewel ze toekomstige toevoegingen van eerste-persoonselementen overwegen in andere spelmodi.

Once Human is een third-person survival game ontwikkeld door Starry Studio en uitgegeven door NetEase. Het spel combineert elementen van open wereld, science fiction en crafting, en biedt spelers een uitdagende ervaring in een post-apocalyptische setting. Met continue updates en verbeteringen, zoals de aankomende controllerondersteuning, blijft de ontwikkelaar de community betrekken en het spel verbeteren.



Samira Khan avatar
Geschreven door:

Samira Khan

Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.

Lees meer artikelen van: Samira Khan

Volg ons


Login or register to join the conversation
Rolling R!ck Rolling R!ck commented on: 2024-07-28 15:54:02
Once Human sticking to its third-person roots makes sense given the game's design, but it's cool to see the devs staying open to future changes. The upcoming updates like improved movement and controller support show they're really listening to player feedback, which is always a good sign for the game's evolution.
Miss Peachy Miss Peachy commented on: 2024-07-28 15:48:03
It's understandable that sticking to third-person helps maintain the game's current design integrity. Exciting to see the devs are committed to enhancing the player experience with these upcoming patches and updates
Mr. Bison Mr. Bison commented on: 2024-07-28 15:42:03
It's a bit of a bummer for those hoping for a first-person mode in Once Human, but it’s cool to see the devs addressing key gameplay mechanics and listening to community feedback. Character movement enhancements and controller support are definitely steps in the right direction
Bekijk meer artikelen