Volgende Marvel’s Spider-Man 2 Update: Nieuwe Kostuums Onthuld

Jun 11, 2024 4:09 PM

Marvel’s Spider-Man 2 krijgt op 18 juni een nieuwe update die acht nieuwe pakken aan het spel toevoegt. Deze PlayStation 5 exclusieve game zal patch 1.003.000 uitbrengen, waarin naast de nieuwe pakken ook diverse community feedback-adres verbeteringen en stabiliteitsupgrades zijn opgenomen. Je kunt je parry- en traversale vaardigheden nu verwisselen van de Symbiote naar Spider Arms en vice versa.

Vier van de nieuwe pakken zijn gemaakt in samenwerking met KidSuper, Vini Jr, Lando Norris en Rina Sawayama. Het pak Ginga van Vini Jr voor Miles Morales is een viering van de Braziliaanse cultuur en mensen. Het design straalt dezelfde energie en actie uit die Spider-Man kenmerkt, maar met een Braziliaanse flair. Daarnaast keert een aantal favoriete pakken uit eerdere games terug, waaronder het Into The Spider-Verse pak voor Peter Parker en het Animated pak voor Miles Morales.

Wat kan ik doen als mijn opgeslagen gegevens beschadigd raken na een update?n

Mocht je na een update merken dat je opgeslagen gegevens beschadigd raken, is het raadzaam om naar de laatste back-up van je opgeslagen spel te herstellen. Insomniac Games heeft ook aangegeven dat het gebruik van een ontwikkelaarsmenu, dat per ongeluk toegankelijk werd na een eerdere update, risico's met zich meebrengt zoals corrupte gegevens en voortgangsverlies bij trophies. Vermijd dit menu om dergelijke problemen te voorkomen.

Marvel's Spider-Man 2 is een vervolg op Marvel's Spider-Man en Marvel's Spider-Man: Miles Morales, beide ontwikkeld door Insomniac Games. De game speelt zich af in een open wereld in New York City en volgt de avonturen van Peter Parker en Miles Morales terwijl zij het opnemen tegen verschillende schurken. Het spel staat bekend om zijn vloeiende bewegingen en diepgaande verhaallijn, evenals de indrukwekkende pakketten en vaardigheden van Spider-Man.