Vroege toegang tot Suicide Squad gestopt door bizarre bug

Jan 29, 2024 2:14 PM

De Early Access-versie van 'Suicide Squad: Kill the Justice League' is kort na lancering offline gehaald door een opmerkelijke bug, waarbij spelers ontdekten dat de campagne al was uitgespeeld bij het opstarten van de game. Deze versie van het spel was beschikbaar gesteld voor degenen die de Deluxe Edition hadden gekocht, waarmee ze drie uur eerder dan de officiële release toegang kregen. Het probleem deed zich voor nadat de game live ging in Nieuw-Zeeland en werd binnen het uur geadresseerd door het spel offline te halen. Ontwikkelaar Rocksteady heeft aangegeven dat het oplossen van deze bug meerdere uren in beslag kan nemen.

'Suicide Squad: Kill the Justice League' is de nieuwste game van Rocksteady en speelt zich af in hetzelfde universum als de bekende Arkham-games. Spelers besturen de leden van de Suicide Squad om Metropolis te redden van superschurk Brainiac, die de superhelden zoals Superman heeft overgenomen. Het spel kan zowel solo gespeeld worden met een mogelijkheid om tussen de personages te wisselen, als in co-op met vier spelers. Het spel zal verschijnen voor PC, Xbox Series X en S en PlayStation 5.

Wat zijn de gevolgen van het offline halen van de Early Access-versie van Suicide Squad: Kill the Justice League?

Door de game offline te halen kunnen spelers die vroege toegang hadden tijdelijk niet spelen. De ontwikkelaar is bezig met het oplossen van de bug en de spelers zullen moeten wachten tot dit voltooid is. De lancering van de volledige game zou hier niet door beïnvloed moeten worden.

'Suicide Squad: Kill the Justice League' is een game waar veel fans naar uitkijken, vooral omdat het door Rocksteady Studios wordt ontwikkeld, die ook verantwoordelijk waren voor de zeer geprezen Batman: Arkham-serie. Het spel belooft een spannende mix van actie en avontuur in een rijk en gedetailleerd superheldenuniversum. Fans zijn bijzonder enthousiast over de mogelijkheid om als verschillende leden van de Suicide Squad te spelen, elk met unieke vaardigheden en persoonlijkheden.