
Waar we mee bezig zijn: Hell en eigenaardige houthakkeravonturen
Mar 15, 2025 8:00 AMIn de nieuwste editie van "Wat we hebben gespeeld" vertellen Bertie en Tom over hun ervaringen met Doom Eternal, Avowed en Diablo IV. Bertie is onder de indruk van de intensiteit en visuele pracht van Doom Eternal, dat inmiddels vijf jaar oud is. Hij beschrijft de krachtige sfeer en opofferingsmomenten in de game, waarbij de hel in volle glorie wordt getoond. Tom heeft zijn ervaringen in Avowed verfrisd door de moeilijkheidsgraad te verlagen, wat hem in staat stelde om het spel met meer plezier te spelen. Ondanks wat visuele tekortkomingen op de Xbox, vindt hij de wereld van Avowed prachtig. Tenslotte geeft Bertie aan hoe Blizzard de gameplay-ervaring in Diablo IV heeft verbeterd, vooral na level 60, door meer controle over loot en uitrusting toe te voegen. Dit heeft ervoor gezorgd dat de speler zich enorm krachtiger voelt.
Wat zijn de belangrijkste verbeteringen in Diablo IV na level 60?Na level 60 kunnen spelers veel krachtiger worden door het toepassen van Ancestral Legendary uitrusting, het gebruik van Paragon levels en de verbeterde lootmechanica. Spelers hebben nu meer controle over de eigenschappen van hun uitrusting, wat bijdraagt aan een heftiger spelervaring.
Avowed is een action RPG die zich afspeelt in de fantasy-wereld van Eora, dezelfde wereld als die in Pillars of Eternity. Ontwikkeld door Obsidian Entertainment, belooft het een rijke verhaallijn en indrukwekkende wereldontwerp. Het spel wordt vaak vergeleken met grote titels zoals The Elder Scrolls, en fans van RPG's zullen er naar uitkijken om deze nieuwe wereld te verkennen.

Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans