Waar Winds Meet: Prachtige RPG komt naar PS5 in 2024

May 30, 2024 10:25 PM

Gorgeous open-world RPG Where Winds Meet heeft opnieuw zijn opwachting gemaakt tijdens Sony's State of Play en is niet langer exclusief voor PC. Samen met een nieuwe trailer werd aangekondigd dat Where Winds Meet ook naar de PS5 komt, hoewel de exacte releasedatum nog onbekend is. De game biedt een boeiende ervaring door de speler de mogelijkheid te geven om Chinese vechtkunsten te gebruiken zoals Qinggong en Chi. Spelers zullen vaardigheden kunnen ontwikkelen door het gedrag van dieren na te bootsen, zoals vuur spuwen als een draak of springen als een reuzepad. De setting van Where Winds Meet is de Ten Kingdoms Era, waarin spelers als een zwaardvechter deelnemen aan de strijd tussen rivaliserende dynastieën. Invloed van het Wuxia-genre is duidelijk zichtbaar in zowel het ontwerp als de gameplay. Where Winds Meet belooft een mix te bieden van Zelda en The Witcher gameplay, met veel systeemopties en keuzes.

nWanneer komt Where Winds Meet uit? n

De exacte releasedatum van Where Winds Meet is nog onbekend.

Where Winds Meet, ontwikkeld door Everstone Studios, werd oorspronkelijk onthuld tijdens Gamescom Opening Night Live in 2022. De game laat spelers deelnemen aan een epische strijd in een historische Chinese setting en haalt nadrukkelijk inspiratie uit het Wuxia-genre, waarin protagonisten vaak beschikken over supermenselijke vaardigheden. Combineer dit met de open wereld en de keuzevrijheid in het spel, en spelers kunnen een unieke, dynamische ervaring verwachten.