De regisseur van Final Fantasy 7 Remake, Naoki Hamaguchi, heeft aangegeven dat deel drie van de trilogie meer "concis" zal zijn, in reactie op feedback van fans na de release van Rebirth. De open wereld van Rebirth en de vele minigames kregen kritiek dat sommige verhaallijnen te langdradig waren. Hamaguchi gelooft echter niet dat de tijdsduur van deze secties onnodig was, maar begrijpt de wens van spelers naar een snellere afhandeling. Terwijl hij werkt aan de afronding van de trilogie, wil hij een balans vinden tussen het vertellen van verhaalboog en het toevoegen van meer actie. Hij heeft ook bevestigd dat er nieuwe gameplay-elementen komen in het derde deel, wat ervoor zal zorgen dat we niet hetzelfde ervaren als in Rebirth. Dit zorgt voor spanning onder fans die hopen op een frisse kijk op het gameplay van Final Fantasy 7.
Wat kunnen we verwachten van de gameplay in Final Fantasy 7 Remake Part Three?Fans kunnen zich voorbereiden op nieuwe gameplay-elementen die ontwikkeld worden om een frisse ervaring te bieden, terwijl ook de feedback van de community serieus genomen wordt. Hamaguchi heeft aangegeven dat er een nieuwe gameplay-stijl in ontwikkeling is die anders zal zijn dan wat we in de vorige delen hebben gezien.
Final Fantasy 7 Remake is een moderne herinterpretatie van het originele spel uit 1997. De trilogie biedt nieuwe graphics, gameplay-mechanismen, en dus een diepere verkenning van het verhaal dat veel fans al generaties lang kennen. Het is ontworpen om zowel nieuwe spelers als veteranen te betrekken met een mix van nostalgie en innovatieve gameplay.
Reacties
It's refreshing to see developers actually listening to player fatigue without sacrificing innovation. The promise of tighter storytelling alongside new gameplay has me genuinely excited for this trilogy's conclusion.
Honestly love that they're trimming the fat while still keeping the soul of the original intact. Can't wait to see what fresh mechanics they cook up for the grand finale.