Warzone-patch verzwakt Kar98k & Superi 46—belangrijke update

Jul 02, 2024 4:39 PM

Activision heeft een update uitgebracht voor Call of Duty: Warzone die verschillende wapens nerft die tot de meta behoorden. De grootste wijziging is de nerf van de Kar98k, een iconisch scherpschuttersgeweer dat gedomineerd heeft sinds de toevoeging in Seizoen 4. De Kar98k ervaart nu met een lagere torso modifier van .95x, verlaagd van 1.1x, en arm- en beenmodificaties zijn ook verlaagd tot .95x. Ondertussen is het Superi 46 submachine gun ook genervd met een lagere torso modifier van 1.1x en lagere arm en hand modifiers van 1.1x. De patch bevat verder aanpassingen aan verschillende wapens en kits in zowel Warzone als Modern Warfare 3. Fans kijken nu reikhalzend uit naar Seizoen 5 en een mogelijke Deadpool & Wolverine crossover, evenals de lancering van Black Ops 6 in oktober.

Wat zijn de belangrijkste veranderingen in de nieuwste patch voor Call of Duty: Warzone?n

De nieuwste patch brengt significante nerfs aan de Kar98k en het Superi 46 submachine gun. De Kar98k ondergaat aanpassingen aan de torso, arm en been modifiers, waardoor deze minder effectief is in gevechten. Het Superi 46 ziet ook een vergelijkbare nerf met lagere modifiers voor de ondertorso, arm en hand. Er zijn verder bugfixes en aanpassingen aan verschillende andere wapens en kits.

Call of Duty: Warzone, uitgebracht door Activision, is een populaire battle royale die zich onderscheidt door zijn uitgebreide wapenaanpassingen en realistische schietmechanismen. Het spel heeft een sterke spelersbasis opgebouwd en blijft relevant met regelmatige updates en spannende seizoensgebonden content. Met de voortdurende evolutie van de meta en de introductie van nieuwe wapens en functies, blijft Warzone een hoofdrolspeler in het genre.