
Wat we spelen: Groente Titels, Spookachtige Ontmoetingen en Uitverkopen
Mar 22, 2025 8:00 AMIn de nieuwste editie van "Wat we hebben gespeeld" delen videogamejournalisten hun ervaringen met verschillende spellen. Bertie heeft zijn liefde voor een mobiele game, Slice & Dice, nieuw leven ingeblazen, terwijl Tom Orry worstelt met zijn WiFi-verbinding. Tom Phillips merkte op dat Assassin's Creed Shadows verrassend diervriendelijk is, ondanks de gebruikelijke geweldpleging in de serie. In dit deel van de game zijn er tal van dieren zoals honden en katten die niet omgehakt worden, maar eerder geaaid kunnen worden voor extra interacties. Deze vernieuwde benadering van dieren in spellen kan een positieve verandering zijn in de game-industrie.
Wat maakt Assassin's Creed Shadows anders dan eerdere delen van de serie?Assassin's Creed Shadows heeft een unieke benadering van dieren in de gameplay door ze te laten interactie hebben zonder dat spelers ze hoeven te jagen of doden. Dit staat in contrast met eerdere titels waar jagen een belangrijk gameplay-element was.
Assassin's Creed Shadows is het nieuwste deel in de populaire Assassin's Creed-reeks van Ubisoft. Deze serie, die zijn oorsprong heeft in 2007, staat bekend om zijn historische settings, vrijheid in exploratie en het gebruik van een open wereld. De game heeft verschillende tijdperken en locaties verkend, van het oude Egypte tot het maritieme leven van de Caraïben in Black Flag. Met de nieuwste titel lijkt Ubisoft een belangrijke stap te zetten naar avontuur zonder geweld jegens dieren, wat zou kunnen wijzen op een bredere trend in de gamewereld waar respect voor de natuur en dierenwelzijn steeds belangrijker wordt.

Casey Loh
Casey Loh is een technisch onderlegde schrijver die gespecialiseerd is in de kruising van gaming en technologie. Met een achtergrond in informatica brengt Casey een technische blik op haar recensies, waarbij ze de ins en outs van game engines, grafische technieken en AI-innovatie uiteenzet.
Volg ons
Fans
Fans
Fans

I love how Assassin's Creed Shadows is flipping the script by letting players bond with animals instead of turning them into crafting materials. It’s a small but meaningful change that shows how gaming is evolving to reflect more thoughtful and immersive experiences.

It's cool to see Assassin's Creed Shadows taking a more chill approach with wildlife, letting players vibe with animals instead of hunting them. Definitely a fresh twist for the series, and it’s nice to see games reflecting more ethical interactions with nature.