Xbox start 2024 explosief met een dev direct op 18 januari

Jan 09, 2024 3:31 PM

Xbox heeft aangekondigd dat de eerste Xbox Developer Direct van 2024 op 18 januari zal plaatsvinden. Deze livestream zal een aantal spannende games en projecten omvatten. Fans kunnen naar MachineGames' Indiana Jones game kijken, evenals naar Avowed, Ara: History Untold en Senua’s Sacrifice II. Net als vorig jaar zal de Developer Direct live te volgen zijn via de Xbox YouTube en Twitch kanalen, en er wordt gehoopt op een verrassing vergelijkbaar met de onthulling van Hi-Fi Rush vorig jaar. Naast de grootse titels zal er ook een speciale stream zijn voor de fans van Elder Scrolls Online, direct na de Developer Direct.

Welke games worden verwacht tijdens de Xbox Developer Direct van januari 2024?

Tijdens de Xbox Developer Direct van januari 2024 kunnen we uitkijken naar onder andere de Indiana Jones game van MachineGames, Avowed, Ara: History Untold, Senua’s Sacrifice II en een speciale sectie gewijd aan Elder Scrolls Online.

De Indiana Jones game is een langverwachte titel in ontwikkeling bij MachineGames, bekend van de recente Wolfenstein-serie. Het is een actie-avontuurspel dat de iconische ontdekkingsreiziger en archeoloog in gloednieuwe avonturen zal volgen. Er is veel anticipatie voor verdere details over de verhaallijn, setting en gameplay. Ook Avowed, een nieuwe IP van Obsidian Entertainment, een studio die bekend staat om zijn diepe role-playing games, krijgt een speciale focus tijdens de Direct. Fans zijn eveneens benieuwd naar updates over Senua’s Sacrifice II, het vervolg op de baanbrekende titel Hellblade: Senua's Sacrifice. Hiermee belooft de Xbox Developer Direct weer een belangrijk evenement te worden voor Xbox-fans en gaming enthousiastelingen in 2024.