Zack Snyder geeft toe dat zijn films fans verdelen

Mar 13, 2024 3:17 PM

Regisseur Zack Snyder heeft gereageerd op de kritiek die zijn nieuwste film, 'Rebel Moon: Part 1 - A Child of Fire', kreeg. Hoewel de film op Rotten Tomatoes slechts een score van 21% van critici heeft ontvangen, beklemtoont Snyder dat zijn werken altijd zeer verdeelde reacties oproepen. Hij geeft toe verrast te zijn door de sterk polariserende ontvangst, maar heeft geen "weerwoord" op de recensies. De algemene consensus onder critici is dat de visuele pracht van de film niet opweegt tegen een verhaal dat bestaat uit verschillende sci-fi/fantasy clichés. IGN bekritiseert de film voor zijn afgezaagd verhaal en matige actiescènes.

Ondanks de lage score van critici, ligt de publieksscore op Rotten Tomatoes hoger, met 58%. Snyder kijkt uit naar de reacties op de director's cuts van 'Rebel Moon', die volgens hem "alle gore, hard R-ness, naaktheid en het geweld en gekke dingen" zullen bevatten die uit de oorspronkelijke film waren gesneden. Het tweede deel van de sci-fi saga, 'Rebel Moon: Part 2 – The Scargiver', zal op 12 april 2024 op Netflix verschijnen, met de director's cuts die in de zomer volgen.

SEO gerichte keywords die nuttig kunnen zijn in de samenvatting zijn onder meer: 'Zack Snyder', 'Rebel Moon Part 1 - A Child of Fire', 'director's cuts', 'Netflix', 'sci-fi saga', 'kritiek' en 'Rotten Tomatoes score'.

Wat is de Rotten Tomatoes score van 'Rebel Moon: Part 1 - A Child of Fire'?

De Rotten Tomatoes score van 'Rebel Moon: Part 1 - A Child of Fire' is 21% volgens critici en 58% volgens het publiek.

Zack Snyder staat bekend om zijn visueel indrukwekkende films en unieke aanpak van verhaalvertelling. Eerdere werken zoals '300', 'Watchmen' en zijn versie van 'Justice League' hebben hem een cultstatus gegeven onder veel fans. Snyder's films zijn vaak een onderwerp van discussie voor zowel zijn fervente aanhangers als critici, wat zijn opmerkingen over de polariserende reacties die zijn films ontvangen ondersteunt.