Zelda Directors Infinity Nikki Bereikt 12M Voorregistraties

Aug 22, 2024 3:56 PM

Infinity Nikki, een open-wereld rollenspel waarbij je kunt aankleden, heeft maar liefst 12 miljoen pre-registraties behaald voordat er zelfs maar een releasedatum is aangekondigd. Dit meldt de officiële X/Twitter-account van het spel, die iedereen bedankt voor hun inschrijving en oproept om meer spelers te werven. Het doel van de ontwikkelaar, PaperGames, is nu om 20 miljoen inschrijvingen te bereiken, met opvolgende mijlpalen van 25 en 30 miljoen. Bij het behalen van deze doelen worden er bonussen vrijgegeven voor alle geregistreerde spelers, zoals outfits en andere spelitems. In Infinity Nikki helpen spelers Nikki en haar vriend Momo op een avontuur door kledingstukken te verzamelen, puzzels op te lossen en geheime gebieden te ontdekken, wat het spel een unieke en speelse dynamiek geeft.

Hoeveel pre-registraties heeft Infinity Nikki tot nu toe?

Infinity Nikki heeft momenteel 12.206.661 pre-registraties behaald.

Infinity Nikki is ontwikkeld door voormalig The Legend of Zelda-regisseur Kentaro Tominaga en biedt spelers een unieke ervaring om hun personage in een open wereld aan te kleden. Het spel combineert elementen van avontuur en puzzle-solving, wat de gameplay veelzijdig en boeiend maakt. Verwacht kan worden dat de game uitkomt op PlayStation 5, PC, Android en iOS, wat een breed publiek zal aanspreken. De belangstelling voor het spel is al enorm, wat de hype voor de uiteindelijke release versterkt.