A Tiny Sticker Tale (Magic Book Edition) - €34.99

Genre: Adventure
EAN: 8436622260010
Reviewscore: 3.7 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €35.99 €34.99
A Tiny Sticker Tale (Magic Book Edition) - Nintendo Switch

A Tiny Sticker Tale (Magic Book Edition) is een schattig avontuur in een wereld vol magische stickers. Deze unieke avonturen- en puzzelvideogame biedt spelers de mogelijkheid om de wereld om hen heen te veranderen met de kracht van stickers. De Magic Book Edition komt met een speciaal kunstboek en een set stickers, waardoor deze editie nog waardevoller en aantrekkelijker is voor verzamelaar en gamer.

In dit betoverende spel stap je in de laarzen van de ezel Flynn en ga je op ontdekkingsreis over Figori Island. Je zult uitdagingen en puzzels tegenkomen die je alleen kunt oplossen door creatief gebruik te maken van de stickers die je in het spel verzamelt. Deze unieke gameplay stelt spelers in staat om hun creativiteit te gebruiken om de omgeving aan te passen en puzzels op te lossen. Door stickers op verschillende locaties te plaatsen, kun je niet alleen obstakels overwinnen, maar ook een persoonlijke touch geven aan het eiland.

Functies van A Tiny Sticker Tale:
- Unieke gameplay: Gebruik je creativiteit om puzzels op te lossen door stickers op te pakken en strategisch te plaatsen.
- Omgevingsaanpassing: Verander je omgeving en breng een persoonlijke stijl aan door stickers te plaatsen. Maak het eiland echt van jou!
- Aantrekkelijke kunststijl: Figori Island biedt een visueel indrukwekkende ervaring, perfect om te ontspannen na een lange dag vol avonturen.
- Verkenning en ontdekking: Elk hoekje van het eiland zit vol met mysteries en avonturen die wachten om ontdekt te worden.
- Stickerverzameling: Verzamel alle stickers op het eiland en voltooi je stickerboek!

A Tiny Sticker Tale is ideaal voor gamers die houden van verfijnde kunst en een schattige, ontspannen game-ervaring. Of je nu een fan bent van avontuur, puzzels of gewoon van het verzamelen van items, deze game heeft iets te bieden voor iedereen. Ontdek het wonder van Figori Island en laat je creativiteit de vrije loop in deze verkrijgbaar op verschillende platforms.