Atari Recharged Collection 4 (Limited Run Games) - €54.99

Genre: Game Compilaties
EAN: 0810148571788
Reviewscore: 4.2 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €55.99 €54.99
Atari Recharged Collection 4 (Limited Run Games) - Nintendo Switch

Atari Recharged Collection 4 (Limited Run Games) is een fantastische bundel voor zowel nostalgische gamers als nieuwe spelers. Deze collectie bevat twee opmerkelijke titels, Missile Command: Recharged en Gravitar: Recharged, die beide moderne herinterpretaties zijn van klassieke arcade-spellen. Dit zorgt voor een unieke mix van retro charme en hedendaagse gameplay-elementen die je een onvergetelijke ervaring bieden.

Missile Command: Recharged

In Missile Command: Recharged neem je de rol aan van een heldhaftige verdediger, waarbij je je steden moet beschermen tegen een onophoudelijke aanval van raketten, vliegtuigen, tankwagens en andere vijanden. Deze vernieuwde versie van de arcade-klassieker biedt niet alleen singleplayer, maar ook co-op gameplay, waardoor je samen met een vriend kunt strijden voor de hoogste scores en je steden kunt verdedigen.

Het spel is eenvoudig te begrijpen, maar de moeilijkheidsgraad stijgt snel, wat zorgt voor intense en spannende momenten. Je moet gefocust blijven en strategisch handelen om de aanvallen af te slaan. Dankzij de toevoeging van nieuwe power-ups, vijanden en uitdagingen is elke speelsessie uniek. De geweldige nieuwe soundtrack, gecomponeerd door de getalenteerde Megan McDuffee, tilt de ervaring naar een hoger niveau.

Belangrijke kenmerken van Missile Command: Recharged:

• Power-ups: Ontdek nieuwe power-ups die je voorzien van speciale middelen, zoals krachtige raketten en schilden.
  • Upgrades: Gebruik je punten om verdedigingsattributen te upgraden in de Arcade modus, maar strategisch gebruik is essentieel.
  • Lokale co-op: Nodig een vriend uit en werk samen in elke modus voor nog meer actie.
  • Ranglijsten: Strijd wereldwijd om de titel van beste raketcommandant.

Gravitar: Recharged

Gravitar: Recharged brengt je in de schoenen van een eenzame piloot die een abstract universum moet verkennen, vol met onontdekte planeten en gevaarlijke aliens. Het spel daagt je uit om missies te voltooien in verschillende zonnestelsels waar elk niveau een unieke zwaartekracht uitdaging biedt. Zodra je een zonnestelsel hebt doorlopen, word je naar het volgende getransporteerd door een gigantisch zwart gat - een avontuur dat je niet wilt missen!

De visuele stijl is vernieuwend en biedt schilderachtige omgevingen die perfect passen bij de sfeervolle muziek van Megan McDuffee. De ambient soundtrack zal je meenemen op een reis door onbekende dimensies en voelt bijna meditatief aan.

Belangrijke kenmerken van Gravitar: Recharged:

• Arcademodus: Vlieg van planeet naar planeet en onderga steeds uitdagendere missies.
  • Missies: Voltooi 24 uitdagende missies met wereldwijde ranglijsten om je vaardigheden te testen.