Aviary Attorney Definitive Edition - €44.99

Genre: Visual Novel
EAN: 8881300172244
Reviewscore: 4.5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €45.99 €44.99
Aviary Attorney Definitive Edition - Nintendo Switch

Aviary Attorney Definitive Edition is een unieke en meeslepende game die je meeneemt naar het bruisende Parijs van de late 19e eeuw. In deze visuele roman combineert het spel juridische intriges met kleurrijke dierenpersonages en een vleugje humor, waardoor het een onvergetelijke ervaring biedt voor gamers van alle leeftijden.

Ervaar een intrigerend verhaal vol suspense - In Aviary Attorney help je beschuldigde burgers van Frankrijk hun onschuld te bewijzen in de rechtbank! Elke zaak en cliënt heeft verschillende uitdagingen, en je zult overal in Parijs moeten speuren naar aanwijzingen, bewijzen en getuigen om je zaak te staven. Dit zorgt voor een spannend verloop, waarbij elke beslissing die je maakt grote gevolgen kan hebben voor het verloop van de zaak en leidt tot een van de drie volledig uitgewerkte eindes. Dit maakt het spel niet alleen uitdagend, maar ook zeer herhaalbaar.

Doe mee aan spannende rechtszaken - De gameplay van Aviary Attorney biedt intense rechtszaalgevechten waar je het opneemt tegen ervaren en sluwe aanklagers. Het is aan jou om overtuigend bewijs te presenteren en sterke argumenten te formuleren om de jury en de rechter te overtuigen van de onschuld van je cliënt. Het tijdsgebonden aspect maakt deze rechtszaken extra spannend, waarbij elke seconde telt in je pogingen om de waarheid aan het licht te brengen.

Tientallen interessante dieren om te ontmoeten - Het spel bevat een divers scala aan personages, van een bedelaar tot de koning van Frankrijk. Elk van deze personages heeft zijn eigen verhaal en sterke persoonlijkheid, en je zult ze moeten omkopen en ondervragen om de noodzakelijke informatie te verzamelen. De interacties zijn niet alleen leuk, maar voegen ook diepte toe aan het verhaal.

Ontdek echte landmarks in Parijs - Terwijl je door het spel navigeert, bezoek je iconische locaties in Parijs. Plunder het Louvre, klop op de deuren van de Notre-Dame en verken andere fantastische bezienswaardigheden in deze prachtige stad. Hierdoor krijg je niet alleen een gevoel van avontuur, maar leer je ook meer over de cultuur en geschiedenis van Parijs.

Meer vogelpunts dan je een veer kunt schudden - Dit geestige avontuur staat vol met vogel- en dierengrappen en woordspelingen die je aan het lachen zullen maken en soms zelfs een traantje doen wegpinken. De schrijfstijl is luchtig en speelt in op de unieke eigenschappen van elk personage, waardoor het spel een humoristisch maar ook emotioneel element heeft.

Voltooi en bewonder je collectie - Voor de volledigheidjunks onder ons is er de mogelijkheid om het spel 100% te voltooien. Probeer de beste advocaat van Parijs te worden door medailles te verzamelen, je kunstgalerij te vullen, en alle fantastische muziek in de jukebox te ontgrendelen. Deze verzamelovereenkomst maakt de game nog verslavender en geeft je de kans om je avonturen op een bevredigende manier af te ronden.

Aviary Attorney Definitive Edition is niet slechts een spel, het is een ervaring die je zal prikkelen, entertainen en je zal houden van een mix van humor, avontuur en juridische spanning. Stap in de wereld van de vogels en laat je meeslepen in deze unieke juridische drama!