Bioshock the Collection - €39.99

Korting €10
EAN: 0710425556463
Reviewscore: 3.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €49.99 €39.99
Bioshock the Collection - Nintendo Switch

BioShock: The Collection biedt een adembenemende reis door de onvergetelijke werelden van de bekroonde BioShock-serie. Deze collectie bevat drie iconische games: BioShock Remastered, BioShock 2 Remastered, en BioShock Infinite: The Complete Edition. Elke titel in deze bundel is gepowered met verbeterde graphics en gameplay, zodat nieuwe en terugkerende spelers kunnen genieten van deze meesterwerken. Met alle singleplayeruitbreidingen inbegrepen, ervaar je elk duister avontuur van de serie in één prachtige verzameling.

BioShock Remastered
Stap in de dystopische wereld van Rapture, een onderzeese stad die ooit een toevluchtsoord voor de grootste geesten van de samenleving was. Na een catastrofale val in de chaos, zijn de straten bezaaid met de gestoorde Splicers en de gevaarlijke Big Daddies die hun Little Sisters beschermen. Het spel biedt een unieke mix van storytelling, schietactie en RPG-elementen. Gebruik Plasmids die je unieke superkrachten geven en ga strategisch om met je omgeving om te overleven in deze onderwaterhel. Slechts één vraag blijft: Ontsnap je Rapture of word je onderdeel van de horror?

BioShock 2 Remastered
Neem de rol aan van Subject Delta, een krachtig Big Daddy-prototype. Acht jaar na de gebeurtenissen van de eerste game keert Rapture terug in een nieuwe nachtmerrie, deze keer gedomineerd door een collectivistische sekte. Met de missie om je verloren Little Sister te redden, moet je de angstaanjagende diepten van Rapture verder verkennen en een scala aan nieuwe vijanden het hoofd bieden. Maak gebruik van een grotere variëteit aan Plasmids en leer nieuwe strategieën om te overleven en je doel te bereiken.

BioShock Infinite: The Complete Edition
In dit derde deel, dat zich afspeelt in de luchtstad Columbia, krijg je de kans om in de schoenen van privédetective Booker DeWitt te stappen. Je missie: red de mysterieuze Elizabeth, een vrouw met de kracht om de realiteit te vervormen. De wereld boven de wolken biedt een geheel nieuwe ervaring, vol met adembenemende omgevingen en intrigerende personages. Terwijl je onderweg bent om Elizabeth te bevrijden, ontvouwt zich een complex verhaal vol thema’s van schuld, verlossing en de vervorming van de Amerikaanse droom.

Met BioShock: The Collection ontdek je de unieke narratieve stijl en de diepgaande gameplay die de franchise tot een klassieker hebben gemaakt. Of je nu nieuw bent in de BioShock-wereld of een veteran, deze collectie is een must-have voor elke gamer die houdt van intense verhalen en sfeervolle werelden. Ga op avontuur en ervaar zelf waarom er altijd een vuurtoren, altijd een man en altijd een stad is!