Cats on Duty - €49.99

Genre: Strategy
EAN: 4580694044581
Reviewscore: 4.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €50.99 €49.99
Cats on Duty - Nintendo Switch

Cats on Duty is een purr-fecte mix van RTS, tower defense en match-3 game genres die je niet wilt missen! Dit unieke spel nodigt je uit om twee gamevelden tegelijkertijd te beheren terwijl je je kat towers bewapent en upgrade om hordes formidabele vijanden te verslaan. Bereid je voor op een miauw-nificent battle die je urenlang boeien zal!

Pas je team aan en verbeter het: In Cats on Duty krijg je de kans om een verscheidenheid aan eigenzinnige kattenpersonages te ontgrendelen en verzamelen. Elk van deze schattige strijders heeft zijn eigen sterke punten en vaardigheden. Denk aan sluipschutters, moordenaars, en zelfs Rambo-achtige katachtigen met shotgun! Je kunt zelfs een gevechtsversie van Puss in Boots aan je team toevoegen. Pas je team aan op je speelstijl en creëer het ultieme team van kattenhelden. En als je drie kittens op een rij verzamelt, is de geboorte van een SUPER BATTLE CAT daar om je te helpen in de strijd!

Epische gevechten: Bereid je voor om het op te nemen tegen formidabele vijanden die je snorharen doen trillen. Zombies, skeletten, spinnen, Baba Yaga en EPIC bazen wachten op je om je tactische vaardigheden te testen. Slijp je klauwen, laad je shotguns en laat zien wie de echte baas is op het slagveld!

Unieke omgevingen: Verken diverse en zorgvuldig ontworpen levels, van bedrieglijk gezellige voorstedelijke achtertuinen tot mysterieuze woestijnen. Elke omgeving biedt unieke uitdagingen die een slimme strategie vereisen om als overwinnaar uit de strijd te komen. De variatie in de omgevingen houdt het spel spannend en biedt je de kans om je vaardigheden in verschillende scenario's te testen.

Charmante Pixel-Cat Graphics: Laat je onderdompelen in de levendige en grillige wereld van Cats on Duty vol kleurrijke omgevingen en schattige kattenanimaties. De grafische stijl is een visueel feest dat je het gevoel geeft dat je midden in een kattenavontuur zit. Met zijn charmante pixel-art en kleurrijke graphics, is dit spel een waar genot voor de ogen.

Met zijn unieke combinatie van gameplay-elementen en schattige kattenhelden, biedt Cats on Duty een verfrissende ervaring voor gamers van alle leeftijden. Dus waar wacht je nog op? Ga snel aan de slag en leid je katten naar de overwinning!