Korting €7.99
Genre: Racing Game
EAN: 0850017102354
Reviewscore: 3.8 / 5

Bestel direct voor €29.99 €22.00
Classic Racers Elite - Nintendo Switch

Classic Racers Elite is een baanbrekend spel in zijn genre, een pure time-attack racegame die teruggrijpt naar het tijdperk van de jaren '60. In deze game draait alles om heuvelklimraces, waarbij je van onderaan de heuvel naar de top moet racen, net als in een rally. Ontdek het gevoel van topsnelheid en race tegen de klok om je beste tijd neer te zetten op de leaderboards van de verschillende circuits. Stap in iconische auto's uit het verleden en pusht ze tot het uiterste voor de overwinning. Ben jij klaar om de ultieme kampioen te worden en de eerste plek op de online wereldwijde leaderboards te veroveren? Met meer dan 4 uur aan gameplay biedt Classic Racers Elite een grote herhalingswaarde, vooral dankzij de competitieve online elementen. Belangrijkste kenmerken van het spel zijn onder andere: - Een Simcade physics engine die zorgt voor een realistische rijervaring, maar met een eenvoudige en toegankelijke besturing. - Keuze uit 4 autocategorieën, variërend van micro-auto's tot F1-wagens. - Bij de lancering zijn er al 12 kampioenschappen beschikbaar, met meer op komst. - Verken 17 unieke locaties met in totaal 50 tracks, inclusief omgekeerde segmenten en slaloms voor extra uitdaging. - Stap achter het stuur van fantastische auto's uit de jaren '60. - Concurreren op online wereldwijde leaderboards voor elke track en gebruik de Free run-modus om je tijden te verbeteren en je vaardigheden te testen. - Geniet van de sensatie van gierende banden en vlammen uit de uitlaat voor maximale opwinding tijdens het racen. - Ervaar gebalanceerde gameplay, met gemakkelijk te besturen auto's aan het begin van de kampioenschappen en krachtige monsters aan het einde voor de ultieme uitdaging. Classic Racers Elite biedt een unieke race-ervaring die liefhebbers van retro auto's en time-attack games zeker zal bekoren. Rust jezelf uit, start je motor en race naar de top in deze spannende racegame!