Korting €31.99
Genre: Platform Game
EAN: 5056280417385
Reviewscore: 3.9 / 5

Bestel direct voor €59.99 €28.00
Clive 'n' Wrench Collector's Edition - Nintendo Switch

Clive 'N' Wrench is een meeslepende 3D-platformgame waarin de avonturen van Clive het konijn en Wrench, de aap op zijn rug, centraal staan. De spelers worden meegenomen op een reis door tijd en ruimte, rechtstreeks naar een betoverende koelkast uit de jaren 50, terwijl ze proberen de fout van Clive's ondeugende nicht Nancy recht te zetten en de kwaadaardige Dr. Daucus te slim af te zijn. Geïnspireerd door geliefde genre-klassiekers Spyro the Dragon en Jak & Daxter, stelt Clive 'N' Wrench spelers in staat om het konijn-en-aap duo te besturen terwijl ze springen, rollen, zweven en draaien door bizarre werelden vol verrassingen. Een Tijdverbuigend Verhaal Het avontuur neemt spelers mee van de prehistorische ijstijd in Iceceratops, door het oude Egypte in Tempus Tombs en zelfs helemaal naar het Wilde Westen. Ruimtebesparende Locaties! Verken 11 unieke niveaus, elk met uitdagende baasgevechten. De levels zijn slim ontworpen platformparadijzen boordevol verzamelobjecten, uitdagende hindernissen en boeiende personages. Flowing Hare Elke beweging in de diverse moveset van Clive en Wrench is zorgvuldig geanimeerd en afgestemd om ervaren spelers en nieuwkomers een naadloze spelervaring te bieden. Een Werk van Passie! Het project, gestart door de enige ontwikkelaar Rob Wass in 2011, is een echt werk van liefde van een gepassioneerde fan van het genre. De Collector's Edition bevat: - De volledige game - 'The Fridge' koelkastmagneet van het heldhaftige duo! - 16 verzamelbare karakterkaarten - Een Full Color Game Manual met handige tips en tricks - De originele soundtrack van Clive 'N' Wrench op cd.