Genre: Simulatie
EAN: 4041417860623
Reviewscore: 4.5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €39.99 €44.99
Construction Simulator 4 - Nintendo Switch

De terugkeer van Construction Simulator op Nintendo Switch™

Een van de populairste simulatiespellen is terug, en deze keer met een geheel nieuwe ervaring! Construction Simulator 4 neemt je mee naar de schilderachtige bossen en baaien van een fictieve kaart, geïnspireerd op het prachtige Canadese landschap. Bereid je voor om je bouwimperium uit te breiden en de uitdaging aan te gaan in een meeslepende campagne die je meeneemt door drie unieke gebieden op een nog nooit eerder vertoonde kaart.

Campagne en unieke uitdagingen

In Construction Simulator 4 ervaar je een uitgebreide campagne die speciaal is ontworpen voor de afzonderlijke locaties. Elke regio komt met zijn eigen unieke uitdagingen die je zult moeten overwinnen om je bedrijf te laten groeien en succesvol te maken. Dit zorgt voor een dynamische gameplay-ervaring waarin je voortdurend nieuwe doelen en uitdagingen tegenkomt.

Werk met bekende merken en machines

Bovendien is het spel uitgerust met een indrukwekkende selectie van meer dan 80 voertuigen en machines van meer dan 20 gelicentieerde partners. Merken zoals Atlas, BELL, Bobcat, Bomag, CASE, Caterpillar, Kenworth, Liebherr, Mack Trucks, MAN, MEILLER Kipper, Palfinger, STILL en de WIRTGEN GROUP zijn terug van weggeweest. Dit geeft je niet alleen de mogelijkheid om met realistische en krachtige machines te werken, maar laat ook de diversiteit aan voertuigen en hulpstukken zien die je kunt gebruiken in je bouwprojecten.

Multiplayer en meer

Construction Simulator 4 biedt ook een spannende multiplayermodus voor 2 spelers, zodat je samen kunt werken met vrienden aan uitdagende bouwprojecten. Of je nu samenwerkt om een groot gebouw te bouwen of simpelweg een nieuwe machine wilt uitproberen, de multiplayeroptie maakt het allemaal mogelijk.

Waarom kiezen voor Construction Simulator 4?

Als je een fan bent van simulatiespellen en houdt van bouwen en creëren, dan is Construction Simulator 4 de perfecte keuze voor jou. Met meer dan 100 bouwbanen, gedetailleerde cabines en een originele kaart zal dit spel je urenlang vermaken. Bereid je voor om je vaardigheden te testen en je eigen bouwimperium te creëren in deze meeslepende en leuke game!

Conclusie

Dus, als je geïnteresseerd bent in de wereld van de bouw en van een realistische simulatie houdt, dan is Construction Simulator 4 zeker het proberen waard. Met zijn unieke kaarten, uitgebreide voertuigselectie en multiplayeropties, biedt het spel een geweldige ervaring voor gamers van alle niveaus.