Coromon (Limited Run) - €59.99

EAN: 0810148573782
Reviewscore: 4.6 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €60.99 €59.99
Coromon (Limited Run) - Nintendo Switch

Coromon - Een Avontuurlijke Reis door het Land Velua

De zon komt op in Velua, een nieuw hoofdstuk begint voor jou als een nieuwbakken Gevechtswetenschapper van het wereldwijde onderzoeksgenootschap Lux Solis. Op je eerste dag bij Lux Solis begint een ontzettend groot avontuur waarin je snel verzeild raakt in een belangrijk verhaal vol mysterie en spannende momenten. Een buitenaardse dreiging steekt de kop op, en het is aan jou om Lux Solis te helpen hun snode plannen een halt toe te roepen.

Verkenning en Avontuur

Coromon biedt spelers de mogelijkheid om het spoor van de antagonisten te volgen in zes grote zones en steden. Deze gebieden zijn voorzien van talloze onderling verbonden routes, vol met opdrachten, geheimen en voorwerpen om te ontdekken. De wereld van Velua is divers, variërend van bevroren ijsgrotten tot de zinderende woestijnen. Ontdek de verste uithoeken van het land terwijl je een sleutelrol speelt in een klassiek JRPG-verhaal, vol plotwendingen en onthullingen. Want in Coromon is niets wat het lijkt...

Tem de Coromon!

In Coromon draait alles om het temmen van de gelijknamige wilde wezens. Deze schattige en unieke creaturen variëren in elementen, eigenschappen en vaardigheden. Je kunt kiezen uit meer dan 100 verschillende Coromon om een team samen te stellen. Vang ze, train ze en laat ze los op je rivalen! Daag andere trainers uit, of ga de strijd aan met gigantische eindbazen voor epische gevechten.

Strategisch Gevechtssysteem

Coromon introduceert een innovatief gevechtssysteem dat zich richt op uithoudingsvermogen. Elke actie kost energie, waardoor je zorgvuldig moet kiezen welke vaardigheden en aanvallen je inzet. Richt schade aan, verminder het uithoudingsvermogen van je tegenstanders met statuseffecten of schakel ze uit door een verscheidenheid aan condities toe te passen. Overwin je vijanden en bewijs dat jij de beste bent!

Online Competitie

Neem het op tegen je vrienden in online uitdagingen en ontdek wie de allerbeste Coromon-teams bezit. De competitie is hevig, en alleen de meest strategische spelers zullen als overwinnaars uit de bus komen.

Coromon is niet alleen een game; het is een avontuur dat uitdaging, strategisch denken en verkenning combineert in een prachtige wereld vol leven. Dompel jezelf onder in de magie van Velua en worden de ultieme Gevechtswetenschapper die je altijd al wilde zijn!

Conclusie

Met zijn meeslepende gameplay, rijke verhaal en veelzijdige personages is Coromon een must-play voor liefhebbers van RPG's en fans van het genre. Dus waarom wachten? Ga nu op avontuur en ontdek alles wat Velua te bieden heeft!