Darksiders 2 Deathinitive Edition - €28.00

Korting €11.99
EAN: NDG3267040682
Reviewscore: 4.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €39.99 €28.00
Darksiders 2 Deathinitive Edition - Nintendo Switch

Darksiders II Deathinitive Edition is een indrukwekkende heruitgave van het origineel, dat spelers uitnodigt om terug te keren naar de fascinerende wereld van de Darksiders-serie. Het spel volgt de avonturen van Death, een van de vier ruiters van de Apocalypse. Deze meeslepende reis vol avontuur loopt parallel met de gebeurtenissen uit de eerste Darksiders-game.

In Darksiders II volgt de speler Death terwijl hij door verschillende rijken van licht en duisternis reist. Zijn hoofddoel is om zijn broer War te wreken, die ten onrechte beschuldigd wordt van het vroegtijdig starten van de Apocalypse. Dit levert een rijk en emotioneel verhaal op, doordrenkt met thema's van schuld, verlossing en broederlijke loyaliteit.

Unieke Kenmerken van de Deathinitive Edition:

• Alle DLC's zijn inbegrepen en geïntegreerd in het spel, wat resulteert in een totale speeltijd van meer dan 30 uur. De DLC's omvatten onder andere: Maker Armor Set, The Abyssal Forge, The Demon Lord Belial, Death Rides, Angel of Death, Deadly Despair, Shadow of Death, Mortis Pack, Rusanov's Axe, Van Der Schmash Hammer, Fletcher's Crow Hammer, en Mace Maximus, alsook Argul's Tomb.
  • Een verbeterde graphic render engine voor een hogere visuele kwaliteit, met name op het gebied van verlichting en schaduwen.
  • Verbeterde en hervormde grafische weergave van levels, personages en omgevingen.
  • Het spel draait in een native 1080p-resolutie, wat zorgt voor scherpere beelden en een betere algehele speelervaring.
  • Hervormde en gebalanceerde gameplay en lootdistributie, waardoor de voortgang van de speler nog aangenamer wordt.

Darksiders II Deathinitive Edition is niet alleen een grafische upgrade, maar ook een uitgebreide uitbreiding van het spel zelf. Met al zijn DLC's geïntegreerd en verbeterde gameplay-mechanismen, is deze versie perfect voor zowel nieuwe spelers als veteranen die terug willen keren naar deze epische saga. De combinatie van actie, avontuur en een diepgaand verhaal maakt het tot een must-play voor fans van het genre.

Dus als je op zoek bent naar een meeslepende ervaring vol met krachtige karakters en een rijke verhaallijn, dan biedt de Darksiders II Deathinitive Edition alles wat je nodig hebt en meer. Stap in de schoenen van Death en verken de wonderen en gevaren van deze onvergetelijke wereld!