Eternights - €39.99

Genre: RPG
EAN: NDG4077296459
Reviewscore: 4.3 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €39.99 €39.99
Eternights - Nintendo Switch

Eternights is een unieke en meeslepende romantische anime-actiegame die spelers meeneemt op een emotionele reis vol intense real-time gevechten en een aangrijpend liefdesverhaal. In een wereld die op het punt van instorten staat, worden menselijke wezens getransformeerd in gevaarlijke monsters die enkel uit zijn op geweld en vernietiging. Jouw rol in deze apocalyptische setting is cruciaal: niet alleen moet je vechten voor je eigen leven, maar ook voor de mensen van wie je houdt.

Het verhaal begint op een dramatische dag wanneer de mensheid geconfronteerd wordt met deze angstaanjagende transformatie. Jij bent een van de weinigen die overlevingskansen heeft, en terwijl je vecht tegen de monsters, is je ultieme doel om een geneesmiddel te vinden dat de wereld kan redden. Dit gaat hand in hand met het bouwen van betekenisvolle relaties met andere overlevenden.

Kenmerken van Eternights:

• Vind liefde: Terwijl de wereld om je heen instort, is het leggen van romantische verbindingen een van de belangrijkste elementen van het spel. Ontmoet vijf eigenzinnige en lieftallige personages wanneer je niet in dungeons aan het verkennen bent. Door het ontwikkelen van een sterke band met hen, kun je unieke vaardigheden en spreuken verwerven voor je gevechten.
  • Race tegen de klok: Met het verzamelen van middelen, het verkennen van het onbekende en het onderhouden van relaties is tijd een kostbaar goed. Elk gebied heeft een specifieke deadline waarin je jouw strategieën moet plannen. Hoe je je dagen indeelt, is aan jou, maar loop niet te veel achter, want de klok tikt door.
  • Ontdek gevaarlijke dungeons: De 'Wall', de gevaarlijke gebieden die je moet doorkruisen, zit vol verborgen mysteries en fatale gevaren. Samen met je teamgenoten moet je snel en strategisch handelen om te ontsnappen aan dodelijke vallen, puzzels op te lossen en uitdagende minigames te winnen.

Het combineren van actie en romantiek in Eternights zorgt voor een spannende gameplay-ervaring die zowel je gevechtsvaardigheden als je vermogen om relaties op te bouwen, uitdaagt. Of je nu een fan bent van anime, actiegames of romantische verhalen, Eternights biedt een unieke mix die je niet wilt missen. Bereid je voor om niet alleen te vechten tegen monsters, maar ook om te vechten voor de liefde tijdens het einde van de wereld!