Fabraz Presents Vol. 1 (Limited Run Games) - €64.99

Genre: Game Compilaties
EAN: 0810105671681
Reviewscore: 4.5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €65.99 €64.99
Fabraz Presents Vol. 1 (Limited Run Games) - Nintendo Switch

Fabraz Presents Vol. 1 is een unieke verzameling van games die de gamer ongetwijfeld zal aanspreken. Deze limited edition, aangeboden door Limited Run Games, bevat een zorgvuldig samengestelde selectie van titels die zowel nieuwkomers als doorgewinterde spelers zullen boeien.

Fabraz Presents Vol. 1 bevat:
- Skellboy Refractured
- SpiritSphere DX
- Boekje exclusief voor spellen met beperkte oplage

Skellboy Refractured
In Skellboy Refractured speel je als de held Skippy in het prachtige Cubold-koninkrijk. Dit koninkrijk, dat ooit vreedzaam was, wordt in chaos gestort wanneer de kwaadaardige hofmagiër, gekwetst door de prinses, zijn woede laat ontketenen. Hij roept boze geesten op, wat resulteert in de wederopstanding van vergeten gruwelen en... een oude held! Jouw taak is om door dit betoverende landschap te reizen, gebruikmakend van jouw skeletachtige lichaam. Dit unieke gameplay-element stelt je in staat om lichaamsdelen te wisselen, waardoor je nieuwe vaardigheden verworven worden om zo de lakeien van de magiër te verslaan. Stap in de schoenen van Skippy en ontdek wat het betekent om weer een held te zijn!

SpiritSphere DX
Daarnaast biedt SpiritSphere DX een spannende mix van sport en magie. Dit spel draait om intense actie waarbij je zowel alleen als met vrienden kunt strijden in verschillende fantastische rijken. Met een singleplayercampagne vol dialogen en speciale ontmoetingen is er altijd iets te ontdekken. De competitieve lokale multiplayer-modus zorgt ervoor dat je samen met vrienden kunt genieten van snelle arcade-achtige gameplay. In SpiritSphere DX kunnen spelers verschillende levels, personages, skins en sferen ontgrendelen, wat voor variatie zorgt in jouw gameplay-ervaring.

De retro-achtige graphics en geluiden brengen je terug naar de gouden tijden van gaming, terwijl de gameplay makkelijk te leren maar uitdagend is om te beheersen. Met verschillende modi zoals Squashmodus, Hand2Hand-modus, en Boss-modus, biedt het spel tal van manieren om te spelen - perfect voor een avondje gamen met vrienden! Zelfs als je niet de sterkste speler bent, kun je in de Ghost mode alsnog bijdragen aan de actie op unieke wijze.

Dus, of je nu houdt van avontuur in Skellboy Refractured of de strijd aangaat in SpiritSphere DX, Fabraz Presents Vol. 1 biedt een geweldige kans om een paar unieke en vermakelijke games in huis te halen. Mis deze limited edition niet!