Farmagia Limited Edition - €59.99

Genre: RPG
EAN: 5060540772404
Reviewscore: 5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €60.99 €59.99
Farmagia Limited Edition - Nintendo Switch

Farmagia Limited Edition is een spannende mix van monster-gevechten en landbouwsimulatie, ontwikkeld door de creatieve krachten van Marvelous en Hiro Mashima, de bekende maker van populaire series zoals Fairy Tail en Edens Zero. Deze Limited Edition biedt spelers niet alleen de volledige game, maar ook een prachtig outer box, een originele soundtrack en een indrukwekkend artbook van 96 pagina's. Dit alles maakt het een must-have voor fans van het genre!

De game speelt zich af in de fascinerende onderwereld Felicidad, waar mensen en monsters in harmonie samenleven. Hier zijn het de boeren, ook wel bekend als Farmagia, die verantwoordelijk zijn voor het grootbrengen en leiden van de monsters. Dankzij de bescherming van de Magus Diluculum en zijn generaals, de Oración Seis, bloeide Felicidad op tot een welvarende samenleving.

Dit maanlicht verandert echter wanneer de Magus komt te overlijden. De geniale maar ebenfalls wrede generaal Glaza grijpt zijn kans om de macht naar zich toe te trekken. Dit leidt tot chaos en onderdrukking in het schattige stadje Centvelt. Wanneer Glaza en zijn leger het stadje aanvallen, zet een dappere Farmagia genaamd Ten de strijd tegen deze despot op. Alhoewel Ten in eerste instantie faalt, inspireert hij een groep dappere vrienden om zich bij hem aan te sluiten in de strijd voor vrijheid.

Met de samenwerking van een afvallige generaal van de Oración, die ook strijdt tegen Glaza's tirannie, moet Ten zijn vaardigheden als Farmagia benutten om monsters te kweken en hun potentieel te ontketenen. Dit doet hij door grondstoffen te verzamelen in de verraderlijke landen van Felicidad en deze naar zijn boerderij terug te brengen, waar hij zijn monsterimperium verder kan opbouwen.

Belangrijkste functies van Farmagia Limited Edition:

• Monsterleger: Voer het bevel over je monsterhorde in epische gevechten. Gebruik de monsters die je zorgvuldig hebt gekweekt op je boerderij om je vijanden te verslaan.
  • Monster Farming & Ranching: Vergroot je monsterleger door nieuwe wezens te oogsten, train ze vervolgens en ontdek nieuwe vaardigheden om in de strijd te gebruiken.
  • Unieke artistieke stijl: De kenmerkende stijl van Hiro Mashima komt tot leven met unieke karakter- en monsterontwerpen, wat Farmagia onderscheidt van andere games.
  • Vriendschap met Elemental Spirits: Leg vriendschapsbanden met de Elemental Spirits in Felicidad. Dit leidt tot nieuwe monstervormen en transformaties die je strijd tegen Glaza verbeteren.

Farmagia Limited Edition biedt niet alleen een meeslepende gameplay-ervaring, maar ook een rijke achtergrond en een prachtige artistieke presentatie die fans van monster- en landbouwspellen beslist zal aanspreken. Duik in de wereld van Felicidad en ontrafel de mysteries, terwijl je je een weg vecht naar vrijheid en vriendschap opbouwt met je monsters!