Foreclosed - €18.00

Korting €11.99
EAN: NDG6890876802
Reviewscore: 4.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €29.99 €18.00
Foreclosed - Nintendo Switch

FORECLOSED is een meeslepende, verhalende actie-avontuur game die zich afspeelt in een adembenemende Cyberpunk-wereld. In deze spannende ervaring volg je het verhaal van Evan Kapnos, een man wiens identiteit onlangs is afgeschermd. Hij is niet alleen ontdaan van zijn baan, maar ook van zijn belangrijke hersenimplantaten en zijn toegang tot de blockchain van de stad. Hierdoor moet hij met een race tegen de klok ontsnappen voordat zijn identiteit en implantaten worden geveild.

Wat FORECLOSED bijzonder maakt, is de unieke combinatie van graphic novel esthetiek met spannende gameplay. De visuals zijn een adembenemende mix van stilistische elementen die het gevoel van een stripverhaal oproepen. Van de gameplay tot de tussenscènes, alles is ontworpen om een naadloze en visueel aantrekkelijke ervaring te bieden. Terwijl je door de Cyberpunk-stad beweegt, ontvouwt zich een aangrijpend complot dat spelers meeneemt op een avontuur vol intrige en spanning.

Interactieve tussenscènes zijn een opvallend kenmerk van de game, waarbij je tussen verschillende gameplay-stijlen kunt schakelen. Dit houdt de actie fris en zorgt ervoor dat spelers voortdurend betrokken blijven. De graphics zijn van hoge kwaliteit, en de artistieke stijl draagt bij aan de algehele sfeer van de game.

Hi-Tech Gevecht is een ander belangrijk aspect van FORECLOSED. Je hebt de mogelijkheid om nieuwe vaardigheden te ontdekken en ontgrendelen via een RPG-achtig vaardigheidssysteem. Dit geeft spelers de vrijheid om hun stijl van vechten en spelen aan te passen. Upgrades voor je wapens zijn ook beschikbaar, inclusief futuristische aanpassingen zoals explosieve of machinegeweerrondes mods. Daarnaast kun je je brein verbeteren met experimentele augmentaties, waardoor je in staat bent om een scala aan indrukwekkende vaardigheden in de strijd te gebruiken.

Als speler leer je nieuwe vaardigheden te beheersen en vecht je terug tegen tal van vijanden terwijl je ook je omgeving kunt manipuleren. Je kunt telekinese gebruiken om vijanden de lucht in te lanceren of zware objecten naar hen te slingeren. Bovendien is het hacken van verschillende systemen een cruciaal onderdeel van de gameplay. Dit stelt je in staat om vallen te creëren of zelfs de implantaten in de hoofden van je vijanden te oververhitten, wat zorgt voor spannende en verrassende gevechtsmomenten.

FORECLOSED biedt niet alleen een spannende en uitdagende gameplay-ervaring, maar ook een diepgaand verhaal dat spelers meeneemt op een reis door een wereld vol technologie, verrijking, en strijd om identiteit. Dit maakt het een must-play voor fans van actie-avontuur games en Cyberpunk thema's.

Ontsnap aan de chaos, en ontdek de mysteries die FORECLOSED te bieden heeft!