Ghostbusters Spirits Unleashed: Ecto Edition | Nintendo Switch

Ghostbusters Spirits Unleashed: Ecto Edition - €39.99

EAN: 5056635605108
Reviewscore: 4.4 / 5

Bestel direct voor €39.99 €39.99
Ghostbusters Spirits Unleashed: Ecto Edition - Nintendo Switch

Ghostbusters: Spirits Unleashed: Ecto Edition is een vermakelijke multiplayer-game geschikt voor spelers van alle niveaus. In dit spel stappen vier Ghostbusters, elk uitgerust met protonpacks, de arena in om een spook te vangen dat ronddwaalt op unieke locaties in spannende asymmetrische multiplayer-gevechten, zowel online als offline. Terwijl spelers vorderen, ontgrendelen ze cosmetische items en upgrades voor zowel de Ghostbusters als de spoken, waardoor ze hun gameplay-ervaring kunnen verbeteren. De gedetailleerde visuals en sfeer dompelen spelers volledig onder in het Ghostbusters-universum, waardoor ze al hun Ghostbusting-dromen kunnen waarmaken. Of je nu op spoken jaagt of anderen de stuipen op het lijf jaagt, dit spel is gemakkelijk te leren en leuk om te beheersen! Dit is een asymmetrische variant van verstoppertje voor gamers. Zoals de eerdere spellen van IllFonic, maakt ook Ghostbusters: Spirits Unleashed gebruik van een 4-tegen-1-opstelling, waarbij spelers de rol van een team nieuwe Ghostbusters aannemen of het eenzame spook spelen. De game kan zowel alleen als met maximaal vier vrienden worden gespeeld. Er zal zowel een online modus als een offline singleplayer-modus beschikbaar zijn, waarbij AI-spelers worden ingezet. Ghostbusters: Spirits Unleashed bevat alle iconische uitrustingen en gadgets die fans kennen en nieuwkomers zullen waarderen, zoals protonpacks, PKE-meters en spookvallen, terwijl ze spelen als Ghostbuster. Spoken kunnen genieten van een scala aan vaardigheden, waaronder het overnemen van voorwerpen, gooien van slijm en meer, wat zorgt voor een enerverende spookachtige ervaring op de diverse locaties. Bovendien zullen veel spelers de vertrouwde brandweerkazerne en Ray's occulte boekenwinkel herkennen, die dienen als centrale hubs in de game. Hier kunnen spelers missies kiezen, hun personages aanpassen, hun protonpack-vaardigheden oefenen en de diepten van het Ghostbusters-universum verkennen. En ja, de originele filmacteurs zullen de stemmen inspreken van Ray Stantz en Winston Zeddemore, samen met enkele nieuwe vrienden!