Korting €11.99
Genre: Platform Game
EAN: 9120080072870
Reviewscore: 4.3 / 5

Bestel direct voor €29.99 €18.00
Giana Sisters Twisted Dreams Owltimate Edition - Nintendo Switch

Giana Sisters: Twisted Dreams is een spannende, uitdagende platformgame met een unieke twist. Betreed Giana's droomwereld en verander deze naar eigen wil om zowel je omgeving als vaardigheden aan te passen. Alleen door gebruik te maken van je vaardigheden, snelheid en inzicht kun je de gevaarlijke situaties binnen Giana's verwarde dromen overwinnen. Giana laveert behendig door haar nachtmerries, lachend om de spookachtige wezens die haar pad kruisen. Echter, bij het ontwaken in vredige dromen transformeert ze in een rebelse, punkachtige versie van zichzelf en verwoest ze alles wat op haar pad komt. **Dynamische vaardigheden** Giana's krachten veranderen parallel aan haar dromen. Je kunt kiezen tussen vernietigen en ontwijken, afhankelijk van de situatie. **Vloeiende besturing** De intuïtieve besturing maakt het gemakkelijk om Giana te bedienen, maar om de uitdagingen te overwinnen, zijn behendigheid en snelheid vereist. **Prachtige werelden** De adembenemende 3D-graphics en unieke vervormingseffecten in Giana's droomlandschap brengen de spelbeleving tot leven. **Interactie op meerdere niveau's** De omgeving reageert op Giana's transformaties. Zweef door kauwgombellen, ren over lopende banden, kaats tegen veren en bumpers, maak gebruik van vijanden voor halsbrekende sprongen en meer. **Iconische soundtrack** Elke droomlaag heeft een eigen, kenmerkende muziekstijl. Geniet van de naadloze soundtrack gecreëerd door Chris Hülsbeck en Machinae Supremacy. **Ontdek en verken** Verken drieëntwintig uitdagende levels verdeeld over drie verschillende werelden. Elk level kan in twee verschillende droomwerelden gespeeld worden, met tal van verborgen geheimen om te ontdekken. **Epische eindbazen** Neem het op tegen kolossale wezens uit de diepste krochten van Giana's nachtmerries, die vastbesloten zijn ervoor te zorgen dat ze nooit meer ontwaakt. Elke eindbaas is uniek en angstaanjagend bloeddorstig. **Uitdagende hardcoremodi** Voor de ultieme uitdaging zijn er hardcore en Über Hardcore-modi beschikbaar voor spelers die het spel volledig onder de knie hebben en hun grenzen willen verleggen. Ben jij klaar om deze buitengewone uitdaging aan te gaan in Giana Sisters: Twisted Dreams Owltimate Edition?