Hot Wheels Unleashed - €29.99

Genre: Racing Game
EAN: 8057168503357
Reviewscore: 4.7 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €29.99 €29.99
Hot Wheels Unleashed - Nintendo Switch

Hot Wheels Unleashed is hét ultieme raceavontuur voor zowel casual gamers als fanatieke raceliefhebbers! Dit spel, dat werd uitgebracht door Milestone, vangt de geest van de iconische Hot Wheels-autolijn en biedt een ongeëvenaarde ervaring vol snelheid, creativiteit en competitie.

Verzamel de beste auto's!
In Hot Wheels Unleashed kun je de coolste, snelste en meest unieke voertuigen van het Hot Wheels-universum verzamelen. Van badass-busjes tot adembenemende muscle cars, elk voertuig heeft zijn eigen kenmerken, persoonlijke stijlen en zeldzaamheidsniveaus. Dit geeft elke race een frisse ervaring! Bewijs dat jij de beste bent en ontgrendel premium auto's en buitengewone items, terwijl je je auto kunt omtoveren tot jouw persoonlijke meesterwerk met de Livery Editor.

Race vol adrenaline!
Maak je klaar om je rijvaardigheden te tonen in een race vol spanning en plezier! Drift als een professional, laad je boost op en schiet door de loops om tijd te winnen en je rivalen en de zwaartekracht uit te dagen! Of je nu alleen racet of samen met een vriend in de lokale split-screen-modus voor 2 spelers, je zult een ongeëvenaarde sensatie ervaren. Speel online tegen maximaal 12 spelers in wedstrijden die de wereldwijde competitie met zich meebrengen. Durf jij de uitdaging aan?

Laat je creativiteit de vrije loop!
Naast het racen, biedt Hot Wheels Unleashed een uitgebreide editor waarmee je je eigen racebanen kunt bouwen. Verken enorme, thematische speeltuinen die zijn ontworpen om de meest meeslepende races te organiseren. Elk object in deze prachtige en interactieve omgevingen kan een rol spelen in jouw circuit! Bouw een persoonlijk racecircuit in je eigen kamer door meubels en verzamelde items toe te voegen. Met de krachtige editor is het creëren van de meest krankzinnige circuits nog nooit zo eenvoudig geweest. Buig en rek het iconische oranje baanstuk en voeg speciale boosters, loops, obstakels en exclusieve interactieve elementen toe voor jouw unieke raceparadijs.

Delen van je creaties met de wereld is ook eenvoudig, en je kunt genieten van de tracks die zijn gemaakt door andere enthousiaste spelers zoals jij. Laat het plezier losbarsten en ontdek de eindeloze mogelijkheden binnen Hot Wheels Unleashed!

Of je nu een fan bent van racen of van creatief ontwerp, Hot Wheels Unleashed biedt eindeloze mogelijkheden voor iedereen. Maak je klaar voor een onvergetelijke rit en duik in de wereld van Hot Wheels!