Hyperdimension Neptunia Game Maker R:Evolution & Sisters VS Sisters Day One Edition Double Pack Plus - €134.99

EAN: NDG1951955994
Reviewscore: 4.8 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €134.99 €134.99
Hyperdimension Neptunia Game Maker R:Evolution & Sisters VS Sisters Day One Edition Double Pack Plus - Nintendo Switch

Hyperdimension Neptunia Game Maker R:Evolution & Sisters VS Sisters Day One Edition Double Pack Plus

Ga je mee op avontuur in de kleurrijke en spannende wereld van Neptunia? Het Hyperdimension Neptunia Game Maker R:Evolution is het nieuwste hoofdstuk in de iconische Neptunia-serie en biedt je de kans om je eigen gamebedrijf op te bouwen en te beheren. Dit is niet zomaar een game; het is een unieke ervaring waarin je jouw creativiteit de vrije loop kunt laten.

In Hyperdimension Neptunia Game Maker R:Evolution kun je je bedrijf laten groeien van een klein project tot een enorm gamebedrijf. Het vernieuwde vechtsysteem laat je nu met vier vrienden tegelijkertijd de strijd aangaan, waardoor de actiespellen nog dynamischer en leuker worden. Na maanden van ontwikkeling biedt deze game een frisse kijk op het genre, met de mogelijkheid om kerkers te verkennen op snelle motorfietsen en de Heartful Photo-modus waarin je jezelf kunt uitdrukken via schattige, manga-achtige creaties. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Hyperdimension Neptunia: Sisters vs. Sisters

In Sisters vs. Sisters worden we getroond in een verhaal vol spanning en avontuur. Terwijl de godinnen zich aan de oproep van hulp uit het verre PC-continent wijden, krijgen Nepgear en haar zusters de opdracht om een mysterieus verlaten laboratorium te onderzoeken. Hun zoektocht neemt een sinistere wending wanneer ze geconfronteerd worden met de 'Ashen Goddess', die hen in een diepe slaapcapsule opsluit. Wanneer ze eindelijk ontwaken, zijn er al twee jaren verstreken. De wereld is veranderd; de nieuwste smartphone, de 'rPhone', beheerste nu de markt, en Neptunus is verdwenen.

Door de afwezigheid van hun godin wordt Planeptune geteisterd door een vreemd fenomeen, de 'Trendi-uitbraken'. Nepgear vindt zichzelf ineens zonder huis en familie, wat haar in een diepe depressie drijft. Dit unieke verhaal draait om de zoektocht naar hoop temidden van wanhoop en de wedergeboorte van een godin na vernietiging. Maak je klaar voor een emotionele rit met uitdagende gameplay en geweldige graphics!

Deze Day One Edition Double Pack Plus biedt niet alleen de twee titels, maar ook exclusieve extra's die je gamingervaring nog leuker maken. Zorg ervoor dat je deze geweldige toevoegingen aan je spelcollectie niet mist!

Word een deel van het avontuur en ontdek de diepten van de Neptunia-wereld met Hyperdimension Neptunia Game Maker R:Evolution & Sisters VS Sisters. Dit is een kans om je creativiteit en strategisch inzicht te combineren in een unieke mix van actie, avontuur en management. Mis het niet!